wedstrijd gewonnen

ditoke
Topic Starter

Re: wedstrijd gewonnen

#16 , 14 mar 2011 16:43

oke dus deze middag telefoon gehad van iemand van nokia
hij had contact gehad met de marketing afdeling van nokia deze hadden hem bevestigd dat alle winnaars waren gecontacteerd.
wat niet kan natuurlijk mits ik van niks wist.
de firma die de betaling doet was ook al op de hoogte gebracht omtrend mijn vraag waar ik een groot? bij zet .Wat hebben deze te maken met de bevestings mail dat ik gewonnen heb.

toen ik hem zei is het zoveel werk om mij nogmaals die mail te laten toesturen hierop kreeg ik geen antwoord.
Dus eigelijk weet ik nog niet meer dan dat ik deze ochtend deed voor ik de eerste keer belde
toen ik hem vertelde van het wedstrijd regelement dat ik binnen de 20 dagen gecontacteerd zou moeten worden zo niet dat anders mijn aanspraak op deze prijs vervalt kreeg ik als antwoord we weten er nu vanaf en we zijn er mee bezig.

Dus ik kreeg de vraag om morgen middag nog is terug te bellen met de persoon die ik deze ochtend ook heb gesproken

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 14 mar 2011 16:56

Murphy at work :mrgreen:

Ik zou tevens een printscreen pakken van de site waarop je duidelijk als winnaar staat aangeduid... just in case..

EvilFreD

#18 , 14 mar 2011 17:15

Volgens mij ben je hoe dan ook overgeleverd aan de goede wil van de organisatoren.
Als zij aanvoeren dat ze het nodige in het werk gesteld hebben om u te contacteren, mag u het tegendeel gaan bewijzen.
Veel succes in ieder geval.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

ditoke
Topic Starter

#19 , 15 mar 2011 12:46

heb dus de bevestiging van nokia gekeregen

Ik heb bevestiging gekregen van onze dienst Marketing.
Zij zullen u eerstdaags contacteren via mail.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben hoor ik graag van u. Ik raad u aan de voorgaande emails niet te wijzigen wanneer u op deze email reageert, het komt namelijk wel eens voor dat wanneer u dit doet, de email niet aankomt in ons systeem.

Met vriendelijke groet,
naam wegens privacy weg gelaten

Nokia Care (SST Service)

ditoke
Topic Starter

#20 , 16 mar 2011 22:45

vandaag telefoon gekregen en ook de email die zo belangrijk is dat die meegestuurd word

heb vandaag alles netjes wat ze vroegen op papier gezet met de email die ik ontvangen heb en alles netjes aangetekend verstuurd
dus binnen nu en een paar dagen zou ik de prijs op mijn zicht rekening moeten hebben staan

dus iedereen die me antwoord heeft gegeven heel erg bedankt voor jullie reacties

EvilFreD

#21 , 16 mar 2011 22:57

Geen dank, liever 10% comissie :D
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Vandebos

#22 , 16 mar 2011 23:05

Just hand me the phone...

FlemishTuner

#23 , 16 mar 2011 23:48

Blij dat het in orde is geraakt :)

ditoke
Topic Starter

#24 , 23 mar 2011 12:54

hier dus even een update

Dus de aangetekende zending is woensdag 16 maart vertrokken deze is 19 maart afgehaald op het postkantoor
Na vandaag telefonisch contact te hebben gehad kreeg ik te horen dat er van mijn aangetekende zending niks bekend was bij ontvanger?

op mijn vraag wanneer ze het gewonnen bedrag gingen storten kreeg ik te horen dat dit 6 weken na ontvangst zou zijn na ontvangst van de papieren

Als ik het wedstrijd regelement erbij neem staat hier in dat dit betaald zou worden binnen de 20 werkdagen
dus contact terug opgenomen met nokia en natuurlijk niemand die iets weet.

dus vrijdag nog maar is terug bellen naar het des betreffende bedrijf en vragen of ze mijn brief al hebben

volgens de dame aan de telefoon zou het best kunnen zijn dat ze de brief al hebben maar dat deze nog niet in hun systeem is verwerkt en de dagen beginnen pas te lopen volgens haar als de brief in hun systeem zit

13. De terugbetaling zal gebeuren binnen 20 werkdagen na ontvangst van de gegevens door HighCo
Data.

nu weet ik niet of dit van toepassing is vanaf de datum dat zij de brief zijn gaan halen op het postkantoor natuurlijk of dat zij kunnen zeggen op het moment dat uw brief in ons systeem zit dat de dagen beginnen te lopen

Vandebos

#25 , 23 mar 2011 15:40

Dame eens vriendelijk vragen of zij op de hoogte is van de wet Peeters op de communicatiemedia waarin expliciet vermeld wordt dat een aangetekend schrijven wordt geacht ontvangen te zijn bij de eerste aanbieding van het schrijven of binnen de drie werkdagen na verzending ervan. (stempel op de fiche telt)

Neem de fiche van het AS en zoek via de website van de post het trace op. Druk dit af.

indien u nog eens belt zou ik:

- vriendelijk de naam van de persoon vragen, ze zijn bij wet verplicht deze mee te delen.
- uw dossiernummer/ticketnr vragen
- indien de dame moeilijk blijft doen, vriendelijk haar supervisor aan de telefoon vragen.
- vriendelijk deze zijn naam vragen, uw uitleg geven en luisteren zijn antwoord.
- vriendelijk de supervisor vragen naar een faxnummer waarop de bewijzen van verzending kan doorzenden (Fax met verzendingborderel= AS aangezien de transmissie uit de logs van de provider kan gelicht worden bij betwisting)
- Een schrijven opstellen waarin u de gehele conversatie zo duidelijk mogelijk opneemt, het dossiernr/ticketnr als referentie opneemt, u uw vragen stelt en zeer duidelijk opneemt welke documenten u in bijlage mee verzendt. Hen vriendelijk verzoekt deze zaak nu eindelijk eens te regelen zoals verwacht zodat u zich de moeite kan sparen contact op te nemen met de economische inspectie.
- Fax It en hou de verzendingsborderel goed bij.

Je kan eventueel op het einde in het schrijven vermelden "enkel voor de goede orde wordt deze informatie u eveneens per mail en gewone post bezorgd".

ditoke
Topic Starter

#26 , 23 mar 2011 17:44

Ga zeker morgen nog is terug bellen

Want vind dit ergens niet kunnen dat als nokia zegt in hun regelement dat bedrijf betaald binnen de 20 werkdagen het gewonnen bedrag uit dat praktisch na een week er van een aangetekende brief nog niks bekend is. terwijl er op de site van de post duidelijk staat UITGEREIKT BRAINE-L'ALLEUD MAIL 17/03/2011
En dat die firma dan nog durft te zeggen dat begint pas te lopen vanaf dat wij uw brief hebben gekregen en dat het dan volgens hun 6 weken zou duren vanaf het moment dat de brief bij hun in het systeem staat.

ik bezie het zo mijn AS ligt daar nu een dikke week dus das al een week misschien nog een halve week er bij plus dan nog is de 6 weken die zij zeggen dat is dus 2 weken meer als nokia in hun regelement zegt.
tel deze extra dagen bij elkaar op is laat ons zeggen 18 dagen
als zij dit voor nokia uitkeren zal nokia natuurlijk heel die prijzenpot wel op hun rekening hebben gestort dus dat is over dat bedrag nog is extra rente.
Wil ik nu niet als een zeikerd overkomen maar volgens mij zal ik niet de enigste zijn die achter zijn prijs moet lopen durf te wedden dat er nog mensen zullen zijn die nog van niks weten terwijl hun naam op die nokia site staat
eigelijk is het mooi meegenomen als er een paar mensen niks weten en hun prijs niet claimen voor nokia bespaart hun natuurlijk een hoop geld

maar ik wil gewoon mijn prijs hebben ook omdat ik er al hard heb moeten achter lopen en kosten aan heb gehad zoals telefoontjes (bel ik overdag nog steeds niet gratis bij belgacom naar vaste lijnen) en de uurtjes wachten aan de telefoon mails sturen.

nu zou het natuurlijk nog goed mogelijk kunnen zijn dat ze me diskwalificeren en me me mijn prijs niet zouden geven omdat ik teveel heibel trap :p
maar dan heb ik gelukkig van alles nog een copie

ditoke
Topic Starter

#27 , 24 mar 2011 10:10

daarnet dus met nokia aan de telefoon gehangen zeer vriendelijke mevrouw daar op het hoofd kantoor in diegem
volgens haar is het inderdaad 6 weken voor dat ze uitbetalen zoals in haar wedstrijd regelement staat
Toen ik haar vertelde van het wedstrijd regelement dat ik had waarin staat dat uitbetaling binnen de 20 werkdagen zou zijn ging ze dit is uitzoeken om het zo snel mogelijk op te lossen

Want als zij een wedstrijd regelement hebben waarin staat 6 weken en er op het internet op hun site een staat waar 20 dagen word gezegd dan is er toch iets goed fout

zoals ik het nu zie kan ik dat wedstrijd regelement niet op het internet vinden waarin staat dat terug betaling binnen 6 weken gebeurd enkel die van 20 werkdagen

Dus welke is nu goed?

ik denk dat ze die van 20 werkdagen moeten aanhouden mits er op het hele net geen andere is waarin staat dat dit binnen 20 werkdagen is

Lightning

#28 , 24 mar 2011 10:19

Ik weet niet of het loont om voor die 2 weken dat het misschien langer gaat duren voor u dat geld gestort gaat krijgen nog 20 keer heen en weer te bellen/schrijven/...? Mijn ervaring leert mij dat die firma's die die terugbetalingen moeten afhandelen dat niet exclusief voor een merk of actie moeten doen en dus werk zat hebben. Heb even geduld, die administratie duurt even...

ditoke
Topic Starter

#29 , 24 mar 2011 11:14

Die 2 weken is inderdaad niet veel zoou mijn aangetekend schrijven al bekend zijn maar dit is dit dus niet .Dus die 6 weken gelden pas vanaf het moment dat de brief bij hun in het systeem zit.Dus dit worden zo wie zo al 7 weken mits zemijn breif al een week in bezit hebben
het is gewoon het princiepe nu ben ik zeker niet een van de moeilijkste mensen maar als er een wedstrijd regelement is waar mensen zich aan dienen te houden moet de opsteller van dit regelement dit ook doen.
Waarvoor maakt men anders een regelement?
maar ze zijn eer mee bezig en proberen een oplossing te vinden om het op te lossen
En dan kun je zeggen wat zijn nu een paar euro,s vind 379 euro toch aan hoop geld en ik zou stom zijn ergens als ik er niet achter zou lopen

En eerlijk gezegd als ik iets moeet betalen en ik volg een regelement of de algemene voorwaarden niet ik rap in de problemen zal zitten

Het is bij mij nu echt uit princiepe de eerste keer moest ik zelf lopen om me prijs te claimen als ik nu niet zelf gebeld zou hebben zou ik na die20 werkdagen alsnog hebben kunnen bellen waar die prijs bleef en ik weer van niks wist terwijl ik het wedstrijd regelement heb als draad.

Dus of ik nu al gebeld heb of dit over een tijd zou moeten hebben doen bellen had ik toch gemoeten

Drone

#30 , 24 mar 2011 15:42

indien u nog eens belt zou ik:

- vriendelijk de naam van de persoon vragen, ze zijn bij wet verplicht deze mee te delen.

welk artikel is dat? :shock:

meestal als ik bel naar "klantendiensten" krijg ik alleen maar de voornaam, bv "jan", wat nog al onhandig is bij latere communicatie want voor hetzelfde werken er 26 verschillende jannen bij dat bedrijf :|

Terug naar “Consumenten Koop”