Promotie

lunake
Topic Starter
Berichten: 9

Promotie

#1 , 29 dec 2010 10:05

Hey!

Ik heb me 13 december ingeschreven bij een fitnessclub. Op dat moment was er net een promotie ten einde gelopen en konden ze me niets aanbieden. Ik ging dus 25 euro inschrijvingsgeld moeten betalen. Nu is er enkele dagen nadien een promotie gekomen waarbij je niet alleen geen inschrijvingsgeld moet betalen, maar ook nog eens gratis mag sporten tot februari. Grmbl... Voel me lichtjes in de zak gezet. Dat scheelt mij effe 50 euro! Nu vraag ik me af of ik ook recht heb op deze promotie. Ik weet niet precies op welke dag deze promotie ingevoerd is, maar dat zou ik op de fitness wel kunnen vragen.

Groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
juridischevraag
Berichten: 2

#2 , 30 dec 2010 19:53

Ik denk het niet. Is dat niet zo dat je op dat moment akkoord ging met de (lopende) promoties & overeenkomst?

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#3 , 30 dec 2010 20:03

Het antwoord is simpel: nee.

Reclame

Lanox
Berichten: 3540
Juridisch actief: Nee

#4 , 31 dec 2010 09:16

Het antwoord is simpel: nee.
Maar U kan altijd aan de manager van de club vragen of ze geen geste willen doen. Proberen kost niks, he.

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#5 , 01 jan 2011 11:08

Dat is waar :)

Terug naar “Consumenten Koop”