Ik heb op 26/01/2009 een contract afgesloten met proximus (promo 18 maanden Smile Together 35) en zou dit willen opzeggen. Ik heb reeds een aangetekende brief verstuurd op 27/08/2010 die in volgende link te downloaden is.https://rcpt.yousendit.com/959696307/7a ... da403eadf1.
Hierop heb ik geen reactie gekregen en ben nog altijd proximus (abonnement)

Nu verloopt mijn contract op 27/11/2010 en zou er 100% zeker willen zijn dat het tegen dan opgezegd is. Als ik geen aangetekende brief verstuur een maand voor het einde van het contract, ben ik weer een jaar gebonden. Hoe kan ik 100% zeker zijn dat het adres en etc. correct zijn? Naar welk adres moet ik eigenlijk sturen? Op het internet staat een verschillend adres dan op mijn contract.
Adres internet vermeld op het internet (waar ik mijn aangetekend schrijven toe gericht heb):
Belgacom Mobile NV
t.a.v. Administratieve klantendienst
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel
Adres vermeld op contract:
Belgacom Mobile N.V.
Vooruitgangstraat 55, 1210 Brussel
Naar waar moet ik mijn aangetekend schrijven sturen? Hoe moet ik het aangetekend schrijven opbouwen?
Ik wil er 100% zeker van zijn dat mijn contract stopgezet wordt voor het einde van de contractduur (27/11/2010).
Of moet ik wachten tot 27 oktober tot ze mijn contract verbreken? aangetekend schrijven verstuurd op 27/08/2010. ze hebben dit dus ontvangen op 30/08/2010. 1 maand erbij is 30/09/2010. Dit valt niet in de facturatiemaand 28/09/2010-28/10/2010. Mogen zij mij dus nog tot en met 27/10/2010 bij proximus houden?
Alvast hartelijk dank!!!!!
Van Heirsele
Hieronder mijn volledig verhaal voor de geïnteresseerden:
Voor 08/09/2007
Ik was proximus klant (abonnement)
08/09/2007
Ik schakel om naar een base contract van 2 jaar (Business EUR6)
07/04/2008
Een verkoper belt mij op om over te schakelen naar proximus
op 07/04/2008 heb ik een contract getekend voor de promo 18 maanden smile 10EUR (proximus zou de verbreekvergoeding betalen). Ze hebben mij echter nooit overgeschakeld. Waarom weet ik ook niet, maar waarschijnlijk omdat de gegevens niet correct zijn overgenomen of zo. Ik heb ook nooit iets moeten betalen
26/01/2009
Een verkoper belt mij terug op om om te schakelen naar proximus.
Ik teken een contract voor 18maanden (promo 18 maande proximus). Proximus zou de opzegvergoeding (BASE) betalen. Ik heb de nodige documenten tijdig ingevuld maar nadien kreeg ik te horen dat de termijn verstreken was. Het contract van 07/04/2008 zat blijkbaar nog in hun systeem en ze gebruikten die datum als referentie. Ik heb het dan maar zo gelaten. Na een maand krijg ik mijn eerste factuur. Ik kreeg echter een factuur met een basisbedrag van 10EUR terwijl ik ingetekend had voor 35EUR. blijkbaar zit het toen niet geactiveerde contract nog in hun systeem. Ik bel naar de klantendienst en ze schakelen mij over naar 35EUR.
Enkele maanden later krijg ik geen promo meer maar moet ik de volle pot betalen terwijl de promo nog niet verstreken was. Blijkbaar zit het oude contract (07/04/2008) nog in hun systeem. Ik heb gebeld en ze hebben de promo verlengt?
02/07/2010
Ik krijg een melding op mijn factuur dat een tariefaanpassing doorgevoerd zal worden en zonder vergoeding opgezegd kan worden tot 30/09/2010. Ik heb daarom een aangetekende brief verstuurd naar proximus.
Vandaag:
Ik ben nog altijd proximus :s
Groeten