ggggggggggggggggggggggggggggggg

wireless
Topic Starter

#1 , 14 sep 2010 15:14

ggggggggggggggggggggggggg
Laatst gewijzigd door wireless op 18 sep 2010 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker34

#2 , 14 sep 2010 15:30

De ondertekening voor “voldaan” van een factuur dient te worden beschouwd als een kwijting en dit overeenkomstig artikel 1332 van het Burgerlijk Wetboek.

Zie ook: Bewijs in handelszaken. Bewijs van de betaling door de vermelding op de factuur
http://www.elfri.be/bewijs-handelszaken" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruiker34

#3 , 14 sep 2010 15:59

De ondertekening voor “voldaan” van een factuur dient te worden beschouwd als een kwijting en dit overeenkomstig artikel 1332 van het Burgerlijk Wetboek.

Zie ook: Bewijs in handelszaken. Bewijs van de betaling door de vermelding op de factuur
http://www.elfri.be/bewijs-handelszaken" onclick="window.open(this.href);return false;
Art. 1332 B.W. Aantekeningen, door de schuldeiser geschreven aan de voet, op de kant of op de rug van een titel die altijd in zijn bezit gebleven is, leveren bewijs op, hoewel zij door hem noch ondertekend noch gedagtekend zijn, wanneer zij ertoe strekken de bevrijding van de schuldenaar vast te stellen.
Hetzelfde geldt voor aantekeningen door de schuldeiser geschreven op de rug, of op de kant, of aan de voet van het dubbel van een titel of van een kwijting, mits dit dubbel in handen van de schuldenaar is.

Reclame

wireless
Topic Starter

#4 , 17 sep 2010 18:37

Laatst gewijzigd door wireless op 18 sep 2010 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.

roharro
Juridisch actief: Ja

#5 , 17 sep 2010 18:44

dus dat wil in het gewoon nederlands zeggen, dat al heb ik het laatste deel nog niet betaald, zij mij niks kunnen doen?
Klopt. Maar waarschijnlijk veroorzaak je daarmee een groot probleem voor een gewone werknemer die door onoplettendheid een fout heeft gemaakt.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Gebruiker34

#6 , 18 sep 2010 00:08

Wireless, als je mij op een aantal Jupiler’s trakteert, dan zal ik je op een aantal juridische aspecten bijstaan .

Terug naar “Consumenten Koop”