Controlearts op verkeerd adres

KimSe
Topic Starter
Berichten: 697

Controlearts op verkeerd adres

#1 , 26 feb 2019 11:59

Vorige week was mijn echtgenoot ziek van dinsdag tot en met vrijdag.

Hij stuurde het doktersattest dinsdagmorgen via mail door aan zijn werkgever.

Gisteren, bij zijn terugkeer op kantoor, vroeg zijn overste hem waarom hij niet is ingegaan op het bezoek van de controlearts. Mijn man viel uit de lucht want: geen bezoek, geen briefje in de brievenbus...

De controlearts was naar ons adres van 3 jaar geleden gestuurd!

Kan dit gevolgen hebben voor mijn man?
Het lijkt me niet onze fout dat de controlearts voor het verkeerde huis stond...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 26 feb 2019 12:29

Hebben jullie destijds die adresverandering aan de werkgever medegedeeld? En op welke wijze? (mail, telefoon, brief)

KimSe
Topic Starter
Berichten: 697

#3 , 26 feb 2019 13:15

Administratief is alles in orde... loonbrieven, documenten van de verzekering van het werk, ... alles komt toe op het correcte adres...

(Noot: vorig jaar bij een vorige afwezigheid wegens ziekte is de controle-arts wel gewoon op het juiste adres langsgeweest...)

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#4 , 26 feb 2019 14:22

Dan is het volledig de verantwoordelijkheid van de werkgever en zal die gewoon het gewaarborgd loon moeten uitbetalen alsof er niks is gebeurd.
"sowieso" schrijf je zo.

Terug naar “Andere”