RVA weigert mijn verlof medische bijstand goed te keuren

blenaerts
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

RVA weigert mijn verlof medische bijstand goed te keuren

#1 , 11 feb 2019 18:09

Ik werk bijna 10 jaar full time in een orthopedagogische onderneming, en heb voor de periode van 1-2-19 tot 30-4-19 verlof voor medische bijstand gevraagd bij de RVA voor werknemers van 50+.
Ik heb nog een slapende BVBA sinds 2013 die helemaal geen activiteit doet, noch mij op een of andere manier vergoed. Ik ben wel zaakvoerder omdat een bvba dat moet hebben !

De beslissing van de directeur RVA is negatief op gronde dat ik een zelfstandige activiteit uitoefen sinds 1/1/2013

In 2016 heb ik voor mijn moeder net dezelfde aanvraag gedaan voor eenzelfde periode, en deze is met een C62 volledig goedgekeurd.

Mijn vraag is ...
Kan deze beslissing aangekaart worden bij de RVA, en is er slaagkans dat ik alsnog een bijhorende uitkering krijg voor deze periode ?

MVG,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 feb 2019 19:40

Stopt en ontbindt u BVBA en alles is opgelost!
Normaal zou je het simpel kunnen doen, maar dit is op een juridisch forum niet aan de orde.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”