Dienstencheques dagvaarding

linake1202@gmail.com
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Dienstencheques dagvaarding

#1 , 04 jan 2019 16:33

Hallo allemaal
Ik heb zo net een dagvaarding ontvangen.
Het probleem zit zo ik heb een jaar voor een werkgever gewerkt als huishoudhulp en ik heb zelf beroep gedaan op een huishoudhulp mijn werkgever was heel nonchalant in papieren nu heb ik 10 keer een poetsvrouw gehad en zei deed telkens 3 uurtjes nu heeft de bazin telkens 5 uurtjes per keer ingegeven ik heb meerdere malen aan gegeven aan haar dat ik wil dat ze dit eerst recht zet!! Telkens zei ze dat dit in orde kwam maar was niet zo.. Dan heb ik zelf mijn ontslag genomen omdat ik niet meer tegen het gefoefel kon..
Nu krijg ik een dagvaarding dat ik die cheques moet betalen aan 22,69 € terwijl het normaal 9 euro is kan zei dit zomaar? Ik heb in ieder geval nooit een contract moeten tekenen met mijn poetsvrouw met voorwaarden en akkoorden terwijl ik weet dat dit normaal zou moeten wat kan ik het beste doen? Ze wil me voor meer laten opdraaien terwijl ik wel een papier heb met mijn poetsvrouw waarin zei altijd aftekende dat zei 3 uur per week kwam..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 jan 2019 16:48

22,69€ dit is juist, die 9€ is met de toelage van de staat, de diensten cheques krijgen bij betaalt tot die 22,69€.

Heb je bewijzen dat ze maar 3 uur werkte !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

linake1202@gmail.com
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 jan 2019 16:50

Hallo,
De poetsvrouw heeft altijd afgetekend op een papier dat zei hier 3 uur is geweest we hebben er allebei onze handtekening opgezet

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#4 , 04 jan 2019 17:14

Ik zou alvast een kopie van dit bewijsstuk naar de advocaat van de tegenpartij sturen.
"sowieso" schrijf je zo.

Terug naar “Andere”