Ouderschapsverlof per mail aangevraagd?

evgoeth
Topic Starter
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

Ouderschapsverlof per mail aangevraagd?

#1 , 29 nov 2018 11:30

Mijn lieve, ietwat impulsieve echtgenoot wil vanaf 1/2/2019 ouderschapsverlof opnemen, vermindering met 1/5e.

Hij stuurt een mail naar zijn leidinggevende (ook al zei ik dit per AS te willen doen) (hij zit momenteel al een aantal maanden thuis met een burnout), dat hij graag vanaf 1/2/2019 aan 80% zou willen werken.
Nu dacht ik, ik heb het opgezocht, maar niets gevonden, dat deze kennisgeving per mail niet als bewijs zou worden aanzien.
Maar ondertussen heeft zijn leidinggevende geantwoord dat ze de mail heeft ontvangen en dat het ok is.

Zijn we nu in orde? Ik wilde er nog een AS achter sturen maar we zitten met de maandwisseling en dan zal 1/2/2019 niet meer lukken denk ik.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 nov 2018 12:56

Als je een antwoord gekregen heeft dat het OK is dan zou ik daar toch niets meer achter zoeken, je heeft je bewijs toch !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”