Probleem met mijn kantoorverantwoordelijke als huishoudhulp

Bianca2508
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Probleem met mijn kantoorverantwoordelijke als huishoudhulp

#1 , 13 nov 2018 13:30

Beste,

Ik heb al 2 maand dat ik op dinsdag voormiddag een open plaats, heb die ze niet ingevuld krijgen. Nu was het vandaag weer zover. Ik had gisteren nog gebeld om te vragen of ze al iemand hadden voor mij. Ik kreeg als antwoord dat ze er mee bezig waren en dat ze wel iets lieten weten. Nu heb ik niks meer gehoord dus ik ging er vanuit dat ik technisch werkloos was. Nu belt de verantwoordlijke om 10u30 om te vragen waarom ik niet werken ben. Ik heb toen gezegd mevrouw ik heb gisteren gevraagd waar ik moest zijn en jullie gingen iets laten weten en ik heb niks gehoord dus ik dacht dat ik dan technisch werkloos was. Nu werd ze kwaad en zei ze wanneer wil je deze uren bijwerken en heb dan aangegeven dat dit voor mij niet mogelijk omwille van de opvang van de kinderen. Dan zet ik verlof op voor vandaag. Kan dit zomaar.

Met vriendelijke groeten Bianca Gentens

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 13 nov 2018 13:35

Natuurlijk is dit weer een woord-tegen-woord verhaal.

Is het niet mogelijk om die gesprekken per mail te voeren? Dan hebben beide partijen een spoor van hun communicatie.

Reclame

Terug naar “Andere”