Recup

Driverb
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Recup

#1 , 21 sep 2018 16:48

Hallo,

Ik ben chauffeur en we kunnen onze overuren pakken in recup. Dit geeft de firma ook liever maar als ik in recup sta kan ik dan rijden voor andere transporteur?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 sep 2018 19:08

Waarom niet ??

Zolang je aan de regels houd van je rij en rusttijden mag je bij een ander rijden, wel te verstaan ingeschreven dus niet in het zwart.
Je mag ook als flexi-job gaan werken geen probleem !!!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Driverb
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 sep 2018 19:28

Ja is zoiezo aanegeven met de bestuurderskaart en zou ik nog veel belast zijn op al die extra uren?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 sep 2018 19:43

Ja is zoiezo aanegeven met de bestuurderskaart en zou ik nog veel belast zijn op al die extra uren?
U word maar belast zoals alle belgen op je inkomen, wie veel verdient betaald ook meer dan wie niks verdient, en als chauffeur zal je niet boven de 40% gaan denk ik, en vergeet vooral niet dat deze belastingen gecompenseerd word door de 16% verlofgeld dat je meer krijgt en een deeltje eindejaarspremie !!

ik wil vanaf vandaag 100.000€ belastingen betalen onmiddellijk zelfs !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Driverb
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 sep 2018 19:54

Oke dank u voor de info

Mvg

Terug naar “Andere”