Identificatiekaart

Diablo55
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Identificatiekaart

#1 , 28 jul 2018 21:17

Hallo iedereen,

Ik schets mijn situatie kort even voor jullie. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik heb sinds 16 juli een bepaald contract bij een bewakingsonderneming. Weet dat ik m'n opzeg heb aangevraagd en vertrek op 5 augustus.

Ik heb 1 week opleiding op de site gehad en de afgelopen + komende week sta ik er zelf voor in. Ik heb sinds 16 juli nog niks gezien van een identificatiebadge. Aanvraag is wel verstuurd door de onderneming een paar dagen hiervoor. Ik verwacht deze ook niet te krijgen tegen 5 augustus. Normaal moet je deze dus ook afgeven opnieuw maar deze heb ik niet.

Wat is het beste dat ik in deze situatie kan doen? Ik weet dat zonder deze kaart niks mag gedaan worden maar misschien heb ik wat over het hoofd gezien

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 jul 2018 21:32

Waarom zou men u nog een badge geven je werk maar een week meer .
Wat zou je willen doen met deze badge
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Diablo55
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jul 2018 21:36

Het gaat er niet dat ik die badge mooi ofzo vind. Het gaat erover of ik zo wettelijk die week in kan en hoe het specifiek zit met het indienen. Ik heb ze niet maar bij het einde van activiteiten moet dit wel.

Reclame

Terug naar “Andere”