vakatiegeld

patrik vleminckx
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

vakatiegeld

#1 , 16 jun 2018 12:38

beste,in september 2016 ben ik met s w t gegaan.heb ik recht op vakantiegeld en hoeveel in 2018?dank u groetjes patrik

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 jun 2018 12:58

SWT is toch werklozenvergoeding + bijleg werkgever.
Een volledige werkloze heeft geen verlofgeld u heeft niet gewerkt in 2017, dus geen verlofgeld meer in 2018
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

patrik vleminckx
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 jun 2018 08:44

beste,bedankt voor uw antwoord,dat weten we nu ook weer.dus als ik het goed begrijp zal ik geen vakantiegeld ontvangen zolang ik in s w t ben maar eens volledig gepensioneerd(vanaf 65 jaar)zou ik jaarlijks vakantiegeld ontvangen?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 jun 2018 08:51

beste,bedankt voor uw antwoord,dat weten we nu ook weer.dus als ik het goed begrijp zal ik geen vakantiegeld ontvangen zolang ik in s w t ben maar eens volledig gepensioneerd(vanaf 65 jaar)zou ik jaarlijks vakantiegeld ontvangen?
juist maar dit is ook niet zoveel he !

769,80€ voor een gewoon pensioen

962,25 € voor een gezinspensioen

Voor die je misschien zelfstandig heeft geweest heb je niks, die moeten maar thuis blijven

Voor de ambtenaren is het ook zeer weinig geen 200€
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

patrik vleminckx
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 jun 2018 11:07

beste,alleszins bedankt voor de informatie.hopend op nog goede raad,groetjes vanwege patrik

Terug naar “Andere”