Invaliede sinds 2012 en nu ontslag

Hazar
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Invaliede sinds 2012 en nu ontslag

#1 , 11 jun 2018 17:59

Hallo

Ik ben sinds mijn pubertijd migraine dat jaarlijks paar keer opkwam. Sins 2010 een zware migraine patient. Tot dan ook altijd goed gewerkt en bijna nooit dop of andere uitkering gehad. Met het overleden van mijn vader 2009 werd mijn migraine zo erg dat ik wekelijks in t ziekenhuis belandde voor een spuitje. Dafalgan nurofen brufen niets hielp. Ging al even bij een neuroloog om de 6mndn waar ik onder scans en test ging. Enige wat ik te horen kreeg was “sporen van migraine” jarenlang volgepropt met alle soorten epilepsie medicatie, zware pijnstillers, morfine zetpillen, morfine spuitjes. Hier en daar kleine opnames int ziekenhuis via spoed.. niks hielp. 2010 ontslag gekregen natuurlijk wegen te vaak ziek. En ook kreeg ik 2010 een soort alergische uitslag op mijn gehele lichaam. Vooral gezicht (voorhoofd meestal) handpalmen en onder mn voeten en geheel de benen. Ook voor dit emmers medicatie moeten innemen maar geen effect. Jarenlang opzoek geweest naar oplossing. Uiteindelijk van de roktor in reumacentrum te horen gekregen dat t mss geen allergie is maar dat ze ook niet weten wat t wel is en dat ik er maar mee moest leren leven. Openkrabben van heel je lichaam. Er niet uitzien met t bultjes op je gezicht en vooral pijn onder de voeten en in je handen. En ben ook al aant vechten sinds 2004 met zware borderline en depressie volgens de artsen. Dat ook nog eens na t overlijden van mn vader erger werd (met periodes). En sinds 1997 allergie gebonden chronische astmatische bronchites. (Huisstofmeitallergie). Maar ze bleven mij dus moeilijk doen omdat geen van deze een reden was om op ziekenkas te blijven. Uiteindelijk is het mij 2012 toch gelukt. Dankzij mijn huisdokter die mij wekelijks 3 tot 5 x zag en morfine spuitjes kreeg bij zware aanvallen. En dankzij de zenuwarts die mij al ff opvolgde. Na jarenlang medicatie te gebruiken waar ik helemaal geen baat bij had ben ik op een dag op zo een punt gekomen dat ze 4dagen lang een aanval niet weg gekregen. 8brufens, morfine zetpil, 2x spuit bij huisdokter, via spoed ziekenhuis binnengegaan en nog een 2x infuus en 5 x spuitjes gehad uiteindelijk pertotaal!! En nog wast niet weg. Adrenaline spuit!!! En zo tot mn lot overgelaten naar huis gestuurd omdat ze niks meer konden doen. Thuis aangekomen vertelt mn mama dat ik lucht aan het overgeven was en alleen maar van voor naar achter zitttend schommelde zonder dat ik hun hoorde reageerde of nog zag.. ze hebben nog een dokter er bij gehaald. Godzijdank!! Bestaan er ook nog eerlijke dokters!!! die dan mn broer en mama vertelde dat een hormonaal gebonden migraine chronisch is en geen enkel medicatie kan helpen buiten een spuitje voor te kalmeren en slapen. Of medische joint!!! En dat ik bijna in een natuurlijke coma zou belanden omdat mn hersenen het niet meer aan konden en uitgeput was door die helse pijn en niet helpende gif die ik binnenkreeg (medicatie!!). En dat ik zeker moest stoppen met epilepsipillen te slikken!!! Waardoor ik ook nog eens tot 18u per dag kon slapen en alles begon te vergeten!! En dat ik na de morfine die ik kreeg telkens weer de dag erna mn benen niet voelde en niet kon lopen zonder hulp!!! Dus ook geluisterd naar de doktor en terug bij neuroloog geweest voor medische cannabis. En natuurlijk een nee als antwrd kreeg. Maar er bestonn ook wel geen andere medicatie die mij kon helpen!! Dus werd ik weer overgelaten aan mn lot. Zo dus aan straatwiet begonnen die ook meestal hielp en waar ik dan zeker geen bijwerkingen bij had na het roken. Dus ik bleef het doen. Met de tijd zwanger geraakt van een zoontje. Na dat de dokters hadden vastgesteld dat ik ONVRUCHTBAAR was!!! Met alle angst natuurlijk want had nog de afglopen week twee spuitjes gehad. Kon niet altijd aan wiet geraken.. maar goed. Zwangerschap verliep stabiel. Alleen overgeven elke dag. En zoontje werd geboren met heupproblemen. Heupdysplasie ( gebeurt meestal bij een probleem dat optreed tijdens de eerste 8weken vd zwangerschap) dus morfine!! Want erfelijke factor is er niet. Zo ook nooit meer morfine gewild en ook nietmeer gehad altijd bij een aanval een paar trekjes joint en zo gaan slapen of toch proberen. De dag erna is de aanval 95% vd gevallen weg zonder bijwerking. Voor de uitslag dat ik kreeg naat turkije geweest voor onderzoek. Waar ik te horen kreeg dat ik niet op een ding allergisch was maar een chronische allergie had op alles!!! Dus vandaag allergisch kon zijn op appelen en morgen voor peren.. dan weer iets anders. Zelfs op een bepaalde stof dat in de lucht hangt of nog erger op mijn eigen bloed!!! Dan zou de uitlag veel erger zijn en ook voor ademhalingsproblemen zorgen!! Heb het ook meegemaakt via spoed weer binnen en spuitje gekregen dat mij 2 weken immuun zou make voor alle soorten allergie. Toch de dag erna hetzelfde meegemaakt... en zo ging mijn en gaat mijn leven verder. Sindsdien gebruik ik dus geen medicatie en ga nietmeer naar de dokter!! En heb niet meer of niet minder last van al die rare gezondheidsproblemen. Evenveel aanvallen even zwaar en dus evenveel last. Nu pas dit jaar bij de controlearts langsgeweest die dit allemaal geen reden meer vind om mij nog als invalide te laten!!! Omdat ik niet behandeld word!!! Ik ga dus echt geen onnodige pillen meer slikken!!! Of onnodig geld uitgeven aan dokters die alleen maar op geld uit zijn!!! Maar ben sinds kort ook nog eens een alleenstaande mama van een zoontje van 3. Die straks zonder loon moet verder gaan!! Werken?? Zoveel gebrobeerd!! Altijd weer onstlag wegens mijn ziektes. Ik weet me geen raad meer. Wie o wie kan mij AUB HELPEN

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 jun 2018 18:08

U begrijpt toch dat de ziekenbond je geen geld gaat blijven geven als je geen behandeling meer wil !

Ga naar de controle arts van het ziekenfonds en vraag hem waar en wat je als behandeling moet doen, dit is ook zijn job !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”