Werk/woonst

Anoniempje00
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Werk/woonst

#1 , 29 mei 2018 16:42

Nu mijn werk en woonst is van dezelfde persoon/werkgever nu voor bijna 3jaar.
Het zit nu zo dat ik momenteel zwanger ben en het appartement nu te klein word daar ik nog 2 kinderen heb en wil gaan samen wonen met mijn huidige partner.
Nu is mijn baas moeilijk aant doen omtrent ik uit het appartement wil gaan omdat hij vind dat er iemand moet wonen die er dan ook werkt aangezien je door de winkel moet om het appartement te betreden.
Wat ik ook wel versta. Nu staat het ook nergens vermeld in mijn contract dat het verplicht is om daar te wonen als je daar werkt. En ook staat mijn huurcontract niet geregistreerd daar ik dan ook elke moment het appartement kan verlaten. Nu is het een heel gedoe met mijn baas/huurbaas en wilt hij me zodanig een loer omdraaien zodat ik zonder inkomsten val. Kan hij dit zomaar? Ik wil zelf geen ontslag geven daar ik anders geen inkomsten heb. Wat kan mijn baas/huisbaas doen?
Ik zit nog net niet in een depressie door heel dit gebeuren.
Mvg

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding