Werken tegen kost-, en inwoon Tsjechië

Carl5093
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Werken tegen kost-, en inwoon Tsjechië

#1 , 13 mei 2018 07:02

Ik ga werken tegen kost-, en inwoon in Tsjechië bij een Nedelandse dame die ondertussen al jaren in Tsjechië woont en een pension voor jonge paarden heeft.
We hebben afgesproken dat ik werk tegen kost-, en inwoon voor mezelf en mijn 8 paarden.
Stel dat ik terug naar huis wil, omdat ik bvb het niet meer leuk vind om een of andere reden, kan de dame mij alsnog ondanks de afspraak dat ik werk voor kost-, en inwoon, het pensiongeld van de paarden aanrekenen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 mei 2018 08:51

Daar zal de Belgische wet niet meer in tussen komen, de dame is Nederlandse, u bent Belg en het is in Tsjechië, als daar geen ambras van komt :lol:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mbbs1024
Berichten: 474

#3 , 13 mei 2018 10:39

Het lijkt me logisch dat als je vertrekt, en je paarden daar blijven, dat je zal moeten betalen voor het pension van je paarden.

Reclame

Carl5093
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 mei 2018 12:53

Nee, paarden blijven hier natuurlijk niet als ik vertrek. Dat kan ik ook wel bedenken dat ik dan moet betalen :-)

Terug naar “Andere”