Deeltijds werken na rugopertie

Pinehurst
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Deeltijds werken na rugopertie

#1 , 16 okt 2017 08:33

4 jaar geleden hebben ze in mijn rug 2 staven geplaatst (zware scoliose) hierdoor ondervindt ik veel hinder en pijn
Bij mijn Werk. Ik ben al verschillende keren veranderd van job( steeds interim en altijd aansluitend,) maar is heel moeilijk om een geschikte job te vinden . Door mijn operatie die ze niet konden uitstellen heb ik mijn laatste jaar niet kunnen afmaken en heb dan ook geen diploma, ik ben direct na de revalidatie beginnen te werken,vooral inpak of orderpicking , Ik ben 24 jaar en wil fulltime werken omdat ik dit financieel nodig heb als alleenstaande maar is fysische moeilijk zonder pijnstillers te nemen. Is er ergens een mogelijkheid dat men een deeltijds of 4/5 job kan doen en ergens recht heb op vergoeding . Ik weet niet goed waar ik hiervoor raad kan vragen , ben nog jong en wil zeker werken .

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding