Beste,
in mijn arbeidsreglement staat onder het thema "werkkledij" vermeld:
Elke arbeider heeft jaarlijks recht op volgende werkkledij:
3 werkbroeken
2 paar veiligheidsschoenen
1 jas
10 t-shirts
De werkkledij kan worden afgehaald bij Multi-Home in Lille en/of op bureel
zoals gewoonlijk heb ik dus werkkledij afgehaald bij Multi-Home, maar nu maakt mijn werkgever hier problemen over.
Ik heb al 2 aangetekende brieven gekregen, op de eerste heb ik gereageerd met een verwijzing naar het arbeidscontract.
In de tweede staat dat de werkkledij die ik afgehaald heb toebehoort aan de werkgever en ten allen tijde op eenvoudig verzoek
kunnen worden opgevraagd.
Ook vragen ze "voor de 2de maal" om deze binnen te brengen.
er staat ook, "bij ontstentenis zijn wij genoodzaakt om deze aan te rekenen.
Mijn bedoeling is om terug te reageren met dezelfde verwijzing naar mijn jaarlijks recht, maar omdat ik niet op de hoogte ben van zulke
toestanden vraag ik het liever eerst aan iemand die er iets van kent.
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten, Menne