Stage hotelschool

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: Stage hotelschool

#16 , 05 sep 2017 11:44

Ik begin het meer en meer kotsbeu te worden dat correcte antwoorden - met bronvermelding! - systematisch in twijfel worden getrokken.
Naarmate deze zever blijft aanhouden zal ik mijn bijdragen aan het forum stelselmatig verder afbouwen tot NUL.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 sep 2017 12:15

Ik begin het meer en meer kotsbeu te worden dat correcte antwoorden - met bronvermelding! - systematisch in twijfel worden getrokken.
Naarmate deze zever blijft aanhouden zal ik mijn bijdragen aan het forum stelselmatig verder afbouwen tot NUL.
mag niet hé, ik trek ook dikwijls correcte antwoorden in twijfel, op een forum hoort het er toch wat bij. ben het wel eens dat de manier waarop beetje ongepast was.

best op deze topic een slotje opzetten
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 05 sep 2017 12:42

Weet je wat ik erg vind, dit is dat een leerling van de derde graat hotel school hier zulke vraag stelt, want men krijgt in de hotelschool een infobundel MIJN STAGE waar alles instaat wat mag en niet mag, met de eventuele artikels en reglementen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#19 , 05 sep 2017 13:48

Ik begin het meer en meer kotsbeu te worden dat correcte antwoorden - met bronvermelding! - systematisch in twijfel worden getrokken.
Naarmate deze zever blijft aanhouden zal ik mijn bijdragen aan het forum stelselmatig verder afbouwen tot NUL.
Waar heb ik dat nog gehoord? :roll: Je valt in herhaling, asperger. Stop AUB met dit soort "dreigementen" waar om te beginnen niemand van wakker ligt, en die die bovendien niet meer blijken te zijn dan wat loze woorden... Zoals gezegd is dit een forum, waar iedereen kan reageren naar eigen goeddunken. Moderators zullen wel ingrijpen waar nodig. Als jij geen enkele tegenspraak op uw posts dult, is een forum niet het juiste medium voor jou. Start dan een blog waar je de comments uitschakelt.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#20 , 05 sep 2017 13:53

Ik begin het meer en meer kotsbeu te worden dat correcte antwoorden - met bronvermelding! - systematisch in twijfel worden getrokken.
Naarmate deze zever blijft aanhouden zal ik mijn bijdragen aan het forum stelselmatig verder afbouwen tot NUL.
Waar heb ik dat nog gehoord? :roll: Je valt in herhaling, asperger. Stop AUB met dit soort "dreigementen" waar om te beginnen niemand van wakker ligt, en die die bovendien niet meer blijken te zijn dan wat loze woorden... Zoals gezegd is dit een forum, waar iedereen kan reageren naar eigen goeddunken. Moderators zullen wel ingrijpen waar nodig. Als jij geen enkele tegenspraak op uw posts dult, is een forum niet het juiste medium voor jou. Start dan een blog waar je de comments uitschakelt.
Ik duld wel tegenspraak. Maar geen dwaze.
In vgl. met vroeger (+/- 1 jaar geleden) is het niveau gevoelig gedaald.
Ik kan enkel vaststellen dat verschillende gerespecteerde forumleden al hebben afgehaakt.

De laatste weken wordt ik op ELK antwoord dat ik geef SYSTEMATISCH in vraag gesteld.
De webmaster heeft daarom reeds een poster tijdelijk verbannen.

Ik daag iedereen uit om aan te tonen waar ik mij in deze draad vergist zou hebben.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#21 , 05 sep 2017 14:20

Ik daag iedereen uit om aan te tonen waar ik mij in deze draad vergist zou hebben.

Alles een paar keer herlezen, en ik vraag me af waar iemand je hier heeft tegen gesproken.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#22 , 05 sep 2017 15:55

Ik duld wel tegenspraak. Maar geen dwaze.
En jij bepaalt zelf wat al dan niet "dwaze" tegenspraak is? Ik geef toe dat er soms posts zijn die ontegensprekelijk "dwaas" zijn, maar er zijn er ook die in een grijze zone zitten. Er zullen er zelfs zijn die jij "dwaas" vind, maar het eigenlijk wel bij het rechte eind hebben. Het feit dat jij denkt te kunnen oordelen over wat al dan niet "dwaas" is, toont aan dat jij meent de waarheid in pacht te hebben. In mijn ogen een totaal verkeerde mindszet als je op een forum actief wil zijn.

Het is een beetje als meedoen met een debat, en halverwege het debat zeggen: "Nu ben ik het beu dat mensen mij tegenspreken. Jullie zijn dwaas en wat ik zeg is sowieso correct!" Doe dan niet mee aan een debat!

Ook wat jij denkt over het niveau van het forum, laat ik voor uw rekening. Ook dit is een mening die jij toegedaan bent. Jij hebt recht op uw mening, maar het is ook maar een mening...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#23 , 05 sep 2017 16:00

Dit is geen debatforum, maar een vorm van eerstelijns juridische bijstand.
Het is te zeggen, dat was het voornamelijk tot niet zo heel lang geleden.
Voor debatten is er het praatcafé op dit forum. Daar kan men zijn gang gaan.

Het spreekt vanzelf dat iedereen die op een vraag heeft geantwoord wel op feitelijke
fouten mag worden gewezen, maar dan wel aan de hand bewijs en verwijs.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#24 , 05 sep 2017 16:04

Dit staat geheel onderaan links.


Over ons

JuridischForum.be is een online discussie-forum, opgericht in november 2005, waar iedereen terecht kan met vragen over recht en de gerechtelijke instellingen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#25 , 05 sep 2017 16:10

Dit staat geheel onderaan links.


Over ons

JuridischForum.be is een online discussie-forum, opgericht in november 2005, waar iedereen terecht kan met vragen over recht en de gerechtelijke instellingen.
Er staat ook "grootste juridisch advieskantoor".
Juridische advieskantoren zijn geen debatclubs......

Staat trouwens op de website dat discussies in "het café" plaatsvinden:
"Praat café
Hier komt onze community samen om te brainstormen over interessante voorstellen en om na te praten over behandelde vragen... "

De andere rubrieken zijn het "advieskantoor".
Zo heb ik het steeds begrepen...en zo was het gedurende een heel lange tijd.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#26 , 05 sep 2017 16:42

Voor mijn part is het wel gelijk !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#27 , 06 sep 2017 08:09

Asperger, stop met zagen. Het punt is dat jij niet kan verdragen dat iemand een antwoord van jou kritisch benaderd of er een bedenking bij maakt. En als dit gebeurt begin je maar te dreigen dat jij uw "waardevolle bijdragen" zal stoppen. Wel, stop dan met te antwoorden. Of stop niet met antwoorden, maar zeg dan ook niet meer dat je zal stoppen. Héél deze discussie is trouwens off topic in dit draadje. Je doet dus zelf wat je anderen verwijt!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#28 , 06 sep 2017 09:10

Ik antwoord steeds met feiten.
Ik doe niet aan rechtsfilosofie!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#29 , 06 sep 2017 09:14

Ik antwoord steeds met feiten.
Ik doe niet aan rechtsfilosofie!
Je hebt je aandacht nu gehad. Misschien moeten we terug on topic gaan? :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”