klacht broodroof

Doorndichter
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

klacht broodroof

#1 , 28 aug 2017 18:52

Beste,

Ik werk in een beschutte werkplaats omdat ik chronisch psychotisch ben, er staat duidelijk vermeld in de medicatie die ik neem voor mijn psychoses dat ik last kan hebben van vermoeidheid waar ik ook last van heb. Dit hindert mij in mijn werk om soms mijn aantallen niet te halen en het nodige werkritme te behalen. ik werk daar nu al 6 jaar en recentelijk zijn ze de schroeven beginnen aan draaien er zouden namelijk ontslagen volgen als de stuktallen niet behaald zou worden

Ten eerste: ik heb een VOB een Vlaamse ondersteuningen maatregel dat wil zeggen dat het bedrijf subsidies krijgt omdat mijn rendement lager ligt dan een gezonde werknemer ziet ge mijn probleem hier al.

Ten tweede: het bovenstaande interesseert mij geen bal ik wil namelijk die kans pakken om harder te werken want ik wil genezen het probleem ligt hem bij de medicatie want die wil ik als ik geen ander keus heb stoppen want dat is de oorzaak van het niet behalen van de stuktallen. ik ben er vrij zeker van dat ik zonder mijn medicatie de nodige stuktallen kan halen tja heb ik een andere keus?

Maar ik heb begeleiding "reiling" zij zouden daar wel eens niet akkoord mee kunnen gaan nu de dag dat reiling of en met de politie aan mijn deurstaat om mij te dwingen van mijn medicatie te nemen kan ik dan een klacht indienen bij de politie voor broodroof

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38607

#2 , 01 sep 2017 23:01

Denk niet dat de politie daarvoor aan uw deur zal komen.
Edoch politie heeft wel een aantal bevoegdheden inzake openbare veiligheid en gezondheid.

Reclame

Terug naar “Andere”