valse beschuldigingen rechtstreekse chef

stuyckp
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

Re: valse beschuldigingen rechtstreekse chef

#16 , 14 jan 2018 21:37

Die laatste post is niet correct want men moet van het slachtoffer niet de schuldige maken.
Net vandaar de reactie een vrouw wordt niet verkracht maar laat zich verkrachten.
Er zijn duidelijke teksten in de wet de pesten omschrijven. Bewijzen is moeilijker want dan moet je gesprekken opnemen.
De situatie is nu dat mijn rechtstreekse chef door de mand is gevallen door zijn eigen leugens.
Hij was trouwens recidive en had al minstens drie andere personen van afdeling doen veranderen, en een het bedrijf doen verlaten.
Met de reacties hier geloof ik sterk dat julliebijna allemaal de invloed van pestgedrag van bazen danig onderschatten. Voor de slachtoffers is het een lastige situatie. Geef je uw ancienniteit op ?
Degelijke screening van leidinggevenden is nodig om burnouts te vermijden. Zulks zou gewoon in de wet geschreven moeten komen en de bewijslast omkeren. Burnout is een beroepsziekte tenzij anders aangetoond.
Maar dat is dan enkel mijn mening. En valse beschuldigingen vind ik al helemaal niet kunnen, maar hebben hem wel ten val gebracht. Leugenaars vergeten trouwens hun eigen leugens op termijn, de waarheid is makkelijk te onthouden.
Bij deze sluit ik dit af.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”