Beste,
Wat kan ik doen ivm een klacht die binnen is gekomen op het werk van de sociale dienst arbeid. Kort uitgelegd ik ben afdelingsverantwoordelijke en vindt dat mijn assistent zijn werk niet naar behoren doet. Assistent is hierover aangesproken geweest samen met directie dat punten die aangetoond worden ook kloppen. Het komt erop neer dat hij nu in opleiding moet bij mij en aanvaardt dit niet.
Nu is er een klacht binnengekomen over mij met valse beschuldigingen, dat ik mijn uren niet nakom, terwijl ik dit perfect kan aantonen dat ik dit wel doe. Dat ik pestgedrag toon terwijl ik hem alleen maar beter wil maken, daarom dat ik hem wil opleiden aangezien mijn ervaring in het bedrijf. Ik zou volgens de brief ook alleen maar verkeerde informatie geven dat hij wel zijn job goed doet, maar kan aantonen dat hij dit niet doet...
Ik voel mij hier heel slecht bij omdat deze persoon vriendelijk in mijn gezicht doet maar gewoon achter mijn rug van alles zit voor te bereiden.
Ik ben al een beetje gerust nu mijn directeur zegt dat hij niet akkoord gaat met deze brief en hier ook verdere stappen gaat zetten, ik vraag mij alleen af wat voor stappen, hoe kan ik nog met zo iemand samen werken als er geen vertrouwen meer is. Kan ik zelf hier ook iets aan doen ik zou ook graag willen dat mijn naam gezuiverd wordt, aangezien de klacht ook bij het hoofdkantoor is aangekomen. Ik ben momenteel ook zwanger en zou mij hier niet mee moeten bezighouden.
Kan ik zelf hierdoor in de problemen komen omdat hij nu formeel klacht heeft ingediend terwijl het allemaal niet klopt wat hij zegt? En zelf kan ik hier verdere stappen in nemen of moet ik vertrouwen in het bedrijf?
Alvast bedankt!