Bijberoep

Saramira
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bijberoep

#1 , 15 jun 2017 14:13

Beste

Ik zou graag in bijberoep werken maar dat kan ik niet omdat ik niet aan mijn 20 uren kom. Diploma heb ik wel!
Ik kan ook niet onder de bepaalde uitzonderingen die bijkbaar zijn voor lesgevende mensen, zieken en ambtenaren!
Nu was mijn vraag of mijn man in bijberoep kan gaan als invalide en dat ik met mij diploma de taken uitvoer!
Het gaat over bakkerij en dan zou ik mij bestellingen maken op mijn werkadres. Daar ik in een huurhuis woon en niet de mogelijkheid is om het huis aan de voorwaardes om te bouwen. HACCP normen.


Mvg
Dank u

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 jun 2017 14:23

Beste

Ik zou graag in bijberoep werken maar dat kan ik niet omdat ik niet aan mijn 20 uren kom.
Krijg je werklozen steun ????

Als je dit op je man zijn naam doet zal dit een zeer grote invloed hebben op zijn uitkering als invalide, een bijberoep voor iemand die een vervanging inkomen heeft is niet zo evident.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”