Controlearts heeft mijn werkgever niet vermeld op onafhankelijkheidsverklaring is dit geldig

Kef
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Controlearts heeft mijn werkgever niet vermeld op onafhankelijkheidsverklaring is dit geldig

#1 , 13 jun 2017 20:01

Dag mensen,

Ik heb vandaag een controlearts langsgehad die me zei dat ik met depressie wel kon gaan werken en heeft op het papier gezet dat ik arbeidsgeschillen ben vanaf morgen.

Ik ging hier niet mee akkoord en zij heeft dit niet aangevinkt op het blad maar wel met mijn doktrr gebeld en ze zouden overeen zijn gekomen dat ik donderdag moet proberen en als het niet gaat. Terug naar dokter.

Mijn 1 ste vraag.:
Moet ik geen bewijs hebben dat dit naar donderdag is verzet want op mijn document sta nog altijd morgen.

2de vraag :

Bij de onafhankelijkheidsverklaring heeft de arts niet ingevuld ik, ondergetekende.... van firma.... Maw ze heeft mijn werkgever niet ingevuld enkel mijn naam en adres is dit document dan wel geldig want eigenlijk heeft ze zo toch niet gezegd dat ze onafhankelijk is van mijn werkgever

Bedankt voor jullie antwoorden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 jun 2017 20:05

Een punt of een coma zal daar niks aan veranderen
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”