werkloosheid

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

werkloosheid

#1 , 02 jun 2017 09:12

Hoe zit het met het volgende.

Man woont in Belgie

Heeft 3 jaar in Belgie gewerkt

werkt nu in Nederland

Word werkloos

Hoe zit het met zijn werkloosheidsuitkering
 
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mijngebruikersnaam
Berichten: 46
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 jun 2017 14:34

kan werkloosheidsuitkering aanvragen in Belgie, heeft enkel papieren nodig van zijn nederlandse werkgever (een soort C4, maar dan van nederland).

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 jun 2017 14:56

O K , dit zal ik overmaken
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 jun 2017 17:14

Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 jun 2017 18:03

Heb het gelezen en gedownload en zondag ga ik dit aan die persoon geven, hij is nog zeker niet werkloos, maar je weet nooit, hij is een ing. mechanica en werkt voor een grote Nederlandse firma in Nederland, maar hij zegt ook je weet nooit wat er kan gebeuren.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#6 , 02 jun 2017 20:46

Heb het gelezen en gedownload en zondag ga ik dit aan die persoon geven, hij is nog zeker niet werkloos, maar je weet nooit, hij is een ing. mechanica en werkt voor een grote Nederlandse firma in Nederland, maar hij zegt ook je weet nooit wat er kan gebeuren.
ik dacht dat de grote bedrijven in de haven staan te springen om zo iemand in dienst te kunnen nemen, heb al posters met een bonus zien hangen voor wie er één kan aanbrengen, is voor aan de grote containerkranen te werken want die zitten vol mee ingewikkelde elektronica.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Terug naar “Andere”