Contractbreuk door Interim?

IliasCara
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Contractbreuk door Interim?

#1 , 14 mar 2017 21:15

Beste

Voor de 16 en 17 februari ben ik voor het eerst beginnen werken voor een Interim, bij een bedrijf als inpakker van chemische producten. Alhoewel het wel gaat om het vullen van vaten met chemische producten of olie, staat op mijn contract de functie inpakker dus. Ik heb voor deze 2 dagen 1 contract opgemaakt gekregen. Ze vroegen mij om de week erop ook te gaan werken en dit ook met een weekcontract. Daarna hadden ze geen werk voor mij en pas vorige week maandag 6 maart 2017 bellen ze en vragen ze of ik wil werken weer de donderdag en vrijdag09 en 10 maart 2017, de laatste 2 dagen van de week en de week daarop, met name deze week dus vanaf 13 tot en met 17 maart 2017.

Nu tussendoor waren heleboel andere vraagtekens betreft de pauzes en overuren maar daar ga ik nu nog niet op ingaan. Maar wat wel momenteel mijn probleem is, is het volgende:

Ik kreeg vrijdagavond mijn contract via adminbox voor deze week. Omdat ik heel lange dagen klopte met overuren dus, heb ik geen tijd gehad om deze contracten te tekenen ik heb deze wel ook nog via email gekregen omdat ik dit explitiet had gevraagd omdat ik zoiets zag aankomen na rare doeningen van de interimkantoor. Vandaag zie ik dat ze een bericht hebben ingesproken in mijn voicemail en en sms je hebben verstuurd, waarin ze plots zeggen dat er deze week geen werk is voor mi, en dat ik niet op de weekplanning sta. en dat ze me vrijdag iets zullen laten weten moesten ze me nodig hebben? Dat is lef hebben! Ik heb een contract dus van 13 tot 17 maart 2017 waarvan ik 2 dagen heb gewerkt, gisteren(13maart) en vandaag(14 maart), en nu ineens hebben ze geen werk? Ondertussen zie ik dat ze dus ook het elektronisch contract dat ze me hadden verstuurd in mijn adminbox.eu, hebben verwijderd of geannuleerd? En dit brengt met zich mee dat, nu ze mijn elektronisch weekcontract hebben verwijderd, dat ik helemaal geen elektronisch contract meer heb, voor deze 2 gewerkte dagen?! Maar ze vergeten blijkbaar wel dat ik deze in mijn mailbox wel effectief heb voor de ganse week!

Heb ik recht op de dagen die op mijn contract staan, ook al heb contract niet getekend? ZE SPELEN HET ONEERLIJK, ze houden je voor de gek!

Ik heb deze contract in mijn mailbox!! Dus ik heb bewijs dat ze wouden dat ik een week werkte voor hen.

Graag uw aandacht en hulp gevraagd aub.

Alvast bedankt Mvg

I Cara

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
IliasCara
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 mar 2017 17:37

Niemand antwoordt?

Ondertussen heb ik mijn conttract getekend en gebust bij de interimkantoor. En nu hebben ze hem wel. en nu?

Reclame

Terug naar “Andere”