ik ben al ziek sinds oktober, en in november ben ik nog 1 dag gaan werken, maar daarna terug ziek gevallen
ik heb iedere keer, mijn overste gecontacteerd telefonisch en via mail, dat ik afwezig was wegens ziekte
op 17/11 was ik nog steeds ziek, mijn overste ingelicht en op 18/11 bij de arts geweest en een ziekte briefje gekregen voor 18/11 tem 25/11, dit opgestuurd, maar ik had 18/11 veranderd naar 17/11 daar ik dit aan de arts had gevraagd, maar ze had het verkeerd genoteerd.
dit ook op tijd via mail verstuurd naar mijn overste, naar het p-loket en naar de arbeidsgeneeskundige dienst
begin januari kreeg ik een gewone brief dat ik geen attest had voor 17/11, mits ik dacht van ja ze hebben wel een attest gekregen en het is een eerste dag ziekte, dan kan er beroep gedaan worden op 1 dag ziekte, dan kan het geen kwaad. na 25/11 heb ik nog attesten binnen gebracht daar ik nog steeds ziek ben
ik krijg nu een brief dat ik onwettig afwezig ben tot nu , de periode die ze wel al uitbetaald hebben dus voor november zullen ze later regulariseren.
kan dit ? is dit wettelijk, want ik heb gemeld dat ik ziek was, ik heb mijn ziektebriefjes binnen gebracht via mail. Ze hebben ook hun brieven nooit aangetekend verzonden