Goedemorgen allemaal,
Vraag in verband met tijdsregistratie.
Ik ben iemand die werkt voor een consultancy bureau en momenteel werk ik voor hun als externe voor een overheidsbedrjf.
Elke dag kom ik met de wagen naar het werk en om binnen en buiten te komen moet ik badgen.
Dit telt dan ook voor mijn tijdsegistratie.
Als ik niet badge kan ik dus vanzelf sprekend niet binnen of buiten met de wagen.
Toch laat het systeem het enkele keren per maand afweten en wordt de tijdsregistratie niet opgenomen.
Nu vraagt de afdelingschef mij elke dag als ik binnen kom en vertrek hem met een vast toestel hem op te bellen zodat hij een gemiste oproep heeft.
In hoeverre is dit wettelijk?
Cru gezegd ik kan er toch niks aan doen dat hun systeem van tijdsregistratie niet werkt naar behoren.
De vaste werknemers hebben hier geen probleem mee omdat zij andere tijdregistratie software gebruiken.
Wat doe ik hier best mee aangezien ik als externe ook snel opzij kan gezet worden.
Mvg Olivier