RVA weigert uitkeringen van tijdskrediet met motief

bollywood
Topic Starter
Berichten: 42

RVA weigert uitkeringen van tijdskrediet met motief

#1 , 29 nov 2016 10:44

Beste,

Nadat eerder mijn ouderschapsverlofs uitkeringen geweigerd werden (zie andere topic) heeft de RVA nu ook beslist om mijn tijdskrediet met motief te weigeren. De motivatie was "geen uitbreiding CAO".

Mij lijkt het raar dat mijn werkgever (belgische bedrijf met >10.000 werknemers) me had aangeraden om tijdskrediet met motief op te nemen na mijn ouderschapsverlof zonder dat ze op de hoogte zouden zijn dat dit geweigerd zou worden.

Maar ik vraag me af op wat de RVA zich hiervoor baseerd want zelf vind ik niets hiervan terug. Enkel een verwijzing naar CAO 103 maar hiervoor lijkt alles in orde gebracht te zijn. Mijn tijdskrediet heeft ook slechts op minder dan een jaar betrekking.

Mvg,
Bollywoodin

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 29 nov 2016 15:30

welk motief, welk tijdskrediet/thematisch verlof heb je reeds gebruikt, hoe lang was je in dienst bij je huidige werknemer, ... ?

Reclame

Terug naar “Andere”