Bijberoep?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Bijberoep?

#16 , 26 nov 2016 05:46

Ik denk dat Extensions onder het beroep van kapster zal vallen !

Maar je kan dit eens voorleggen aan de beroepsvereniging van kappers, zoek deze eens op via google een mail hun eens deze vraag, maar ik vrees dat dit bij het beroep van kapper zal zijn.

Heb je bedrijfsbeheer dit moet je ook zeker hebben om zelfstandig te kunnen werken.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
De bezige bij
Berichten: 135
Juridisch actief: Nee

#17 , 26 nov 2016 17:48

Ga eens te rade bij een erkend "ondernemingsloket", wellicht kunnen ze je daar wel gratis wat eerste uitleg geven.
Succes.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 26 nov 2016 19:46

Zelf even opgezocht!

bron acerta (ondernemingsloket)

Adviezen i.v.m. de reglementering

Hoofdhaar vlechten Als u hoofdhaar wil vlechten, moet u de beroepsbekwaamheid voor kapper/kapster bewijzen.

Het gaat om een vorm van haarverzorging die bedoeld is om het uiterlijk van de mens in stand te houden of mooier te maken.

Straightening
Voor deze activiteit moet u de beroepsbekwaamheid voor kapper/kapster bewijzen.
Het gaat om een vorm van haarverzorging die bedoeld is om het uiterlijk van de mens in stand te hou-den of mooier te maken.

Dreadlocks
Als u dreadlocks wil plaatsen, moet u de beroepsbekwaamheid voor kapper/kapster bewij-zen. Het gaat om een vorm van haarverzorging die bedoeld is om het uiterlijk van de mens in stand te houden of mooier te maken.

Haarverlengingen (hairextensions)

Als u haarverlengingen wil plaatsen, moet u de beroepsbekwaamheid voor kapper/kapster bewijzen.

Het gaat om een vorm van haarverzorging die bedoeld is om het uiterlijk van de mens in stand te houden of mooier te maken.

U moet de beroepsbekwaamheid altijd bewijzen voor het ver-zorgen van hoofdhaar.

Dus het is zoals ik reeds vreesde
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”