Hallo, wij (ik en mijn collega's zelfs de studenten) worden meermaals voor kleine dinges gebeld door onze manager, na onze uren en ook tijdens ziekte en zelfs als we vakantie hebben, deze kleine dinge zijn bevoordeeld als er een wijzing gebeurd met het uurrooster van andere collega's waar wij geen probleem mee hebben met onze uren (overbodig vinden wij dus) het resultaat van een quick visit en nog meer van die dingen. Nu is mijn vraag juist, tot hoelaat of wanneer mag onze manager ons bereiken na onze werkuren?
Ook ben ik overlaatst op mijn vingers getikt omdat ik niet terug belde voor zo een resultaat van een quick visit omdat ze ons allemaal wou bellen daarvoor, ik zat toen met een andere collega iets te drinken en die heeft terug gebeld en dat had ik ook gezegd die dag en daar was onze manager lastig over, ben ik hier ook effectief in de fout gegaan door niet terug te bellen of was de reactie gewoon overdreven?
Ook ben ik nog gebeld geweest rond 23u (ik moest de volgende dag om 4uur opstaan) voor mij te late weten dat er iemand bij kwam de volgende dag (als dit per sms gedaan word vind ik het ni erg en dat heb ik ook gemeld), ook heeft de manager ons gezegd dat we steeds bereikbaar moete blijven maar zelf is ze bijna nooit bereikbaar als we bellen voor iets belangerijks (verkeerde levering en dergelijke) dit was ons ook doorgegeven dat we dit moesten doorgeven als er iets verkeerd was van levering.
Alvast bedankt!