Ik ga ervan uit dat dit geen leuke werkomgeving is, maar je overdrijft wel met de meeste klachten. Zoals hierboven gezegd, woordgebruik van "tiranniseren", "hyperkinetische kleuters", "emotionele chantage", "die teef" en dergelijke zorgen ervoor dat uw verhaal geloofwaardigheid verliest
Wat weet jij nu if ik overdrijf...? Je kent de situatie niet. Stel je de ergste werksituatie die je al gehad hebt eens voor en vermenigvuldig ze met 10.
De ergste situatie die ik meegemaakt hebt was iemand die opgesloten was gedurende 3 dagen en van haar baas het werk niet mocht verlaten noch eten vooraleer dat af was. Ze is uiteindelijk kunnen ontsnappen na controle bij de werkgever door de politie. De tweede ergste situatie was zich prostitueren om (fictieve) schulden af te betalen.
Leg me eens uit hoe ik dat maal 10 moet doen? Was je vriendin 30 dagen opgesloten zonder eten? Werd ze verkracht door de papa's van de baby's onder toezicht van de verantwoordelijke aan een loon van 0,7 euro?
Sander, op dit forum heeft men, gezien geen face-2-face contact, nood aan de feiten. Niet aan opgeblazen/geromantiseerde (in negatieve zin dan) verhalen. Je eerste post maakt je verhaal, dat mss letterlijk wel waar kan zijn, ongeloofwaardig door je manier van shcrijven.