nieuw en compleet overmijn toeren

liesbeth1975rood
Topic Starter
Berichten: 8

nieuw en compleet overmijn toeren

#1 , 16 mar 2007 22:08

hoy,
ik had gehoopt dat ik hier nooit terecht zou moeten komen als je begrijpt wat ik bedoel maar helaas...

ik zit met een probleem, ik heb 1 week geleden mijn ontslag gegeven en dat is negatief uitgedraaid.
verwijten en geroep en geroddel.
ik heb geen enkel keer afwezig geweest en mijn job altijd correct afgehandeld.
ik werk 10 u pw in een caf? (horeca dus) en het werd me te zwaar met 2 kindjes die nachten en een relatie.
nu vanmiddag met de vloer te dweilen is mijn rug geblokkeerd geraakt (ik sukkel al enkele jaren met een discus hernia) ik heb naar de dokter gebeld en mocht komen om 19u.

nu is mijn baas razend!!!!!!
eerst en vooral zou ik niet io zijn omdat ik voor 10u smorgens moet melden dat ik ziek ben maar ja om 10u vanmorgen was ik redelijk goed te been en ten tweede dreigt hij ernu mee om mij te gaan verklikken!

ik trek een bijpassing van rva als onvrijwillige deeltijds werkende maar soms verblijft mijn vriend en de vader van mijn kinderen ook op mijn adres.
officieel woont hij bij zijn broer maar tegenwoordig meer en meer bij mij hoewel niet altijd.
we hebben een turbulente periode achter de rug en vandaar dat we het zo doen.
nu dreigen ze ermee dit te gaan verklikken.
wat kan ik doen?
mag hier dan nooit iemand logeren?
vanaf wanneer woon je samen?
het gekke is dat we spraken van officieel samen te wonen vanaf april als ik ander werk heb gevonden.
wat moet ik nu doen met dit alles?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke
Berichten: 1299

#2 , 17 mar 2007 14:47

En doet uw baas alles volgens het boekje? Niemand die in het zwart wordt uitbetaald? Indien dat wel het geval is, is het toch simpel: dreig dan gewoon terug. Wie het hardst blaft, enzoverder. Dus zeg dat als hij jouw vuile was gaat buitenhangen, jij voor hem hetzelfde zal doen.

Reclame

Terug naar “Andere”