Aangetekende verwittiging werkgever

Fetteloos
Topic Starter
Berichten: 1

Aangetekende verwittiging werkgever

#1 , 12 apr 2012 20:23

Ik werkte tot voor kort voor een Nederlandse werkgever , onlangs zijn we overgenomen door de duitse holding . Vorige week kreeg ik een aangetekende officieele verwittiging . Vanwege een nieuw sap systeem en een uitwisseling van klanten heef tmen zich gebaseerd op verkeerde informlatie . In casu zou mijn omzet te weinig stijgen en zou ik mijn bezoek reportage niet maken . Ik heb ondertussen bewezen dat mijn omzet 20 procent gestegen is en dat er rapporten in smart crm verdwijnen .Ook rapporten van voorgaande jaren zijn verdwenen . Ondanks deze bewijzen stuurde men vanuit Nederland , waar de administratie nog is , me dit schrijven .Hoe reagee rik hier op .Wat bij een eventueel ontslag, ik werk hier 8 jaar als vertegenwoordiger.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 13 apr 2012 20:16

aangetekend schrijven terugsturen met je tegenargumenten.

Bij een ontslag zou de RVA, INDIEN je ontslagen zou worden EN indien ze zouden achten dat je zelf VERANTWOORDELIJK voor je ontslag zou zijn (onwaarschijnlijk omwille van deze redenen) je enkele weken geen uitkering kunnen geven.

Gewoon een vriendelijk aangetekend schrijven lijkt me een eerste stap, verder zou ik nog niks doen.

Reclame

Terug naar “Andere”