verplaatsings onkosten stage

erwin
Topic Starter
Berichten: 6

verplaatsings onkosten stage

#1 , 24 nov 2006 15:24

Mijn dochter van 24 jaar is woonachtig bij haar moeder en is bezig aan haar laatste jaar op school , mijn ex is werkzaam bij de lijn daardoor kan mijn dochter genieten van gratis bus en tram vervoer door gans Belgie .
Mijn dochter heeft altijd gebruik gemaakt van dit gratis vervoer tot mijn ex wou dat ik de helft van haar trein onkosten betaalde .
dit is toen door de rechtbank als volgt uitgesproken .
De kosten van een abonnement ( trein ) worden door beide ouders voor de helft gedragen , voor het overige wordt naar het minst dure vervoer gezocht .
Nu krijg ik echter een brief van mijn ex waarin ze vraagt tussen te komen in de onkosten van benzine voor haar wagen waar onze dochter mee naar haar stage plaats rijdt omdat het met het openbaar vervoer niet mogelijk is ( school is al 3 maanden bezig ) of anders dien ik mijn wagen ter beschiking te stellen van mijn dochter .


1. heb ik hier enig verhaal tegen .
2. mijn dochter is 24 jaar dient zij dit niet aan mij te vragen ?
3. zijn er vastgelegde prijzen per km ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding