ABVV wil niet mee werken

Nosleep
Topic Starter
Berichten: 103
Juridisch actief: Nee

ABVV wil niet mee werken

#1 , 26 jan 2024 13:51

Beste forumleden,

Ik hoop dat iemand hier me kan adviseren, want ik zit echt in de knel. In september ben ik mijn baan kwijtgeraakt en ABVV zou me moeten uitbetalen. Na de eerste maand kreeg ik echter geen salaris. Ik heb urenlang in de rij gestaan om te vragen waarom ik niet werd betaald. Ze zeiden dat er iets mis was met mijn C4, ik heb het opgelost en mijn C4 opnieuw naar ABVV gestuurd. De volgende keer zeiden ze dat er iets anders mis was, ik heb dat ook opgelost, en een derde keer was er weer iets anders. Elke keer moet ik meer dan 2 uur in de rij staan, alleen om te horen dat er een fout zit in mijn C4, wat gemakkelijk via e-mail of telefoon had kunnen worden meegedeeld. Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op e-mails; het is de enige manier waarop ik informatie over mijn dossier kan krijgen.

Sinds oktober heeft ABVV me niets betaald, terwijl ik sinds 30 oktober een pasgeborene thuis heb. Mijn spaargeld raakt op en ik kan niet langer in de rij staan omdat mijn vrouw erg ziek is en voor onze pasgeborene moet zorgen. Is er iets dat ik kan doen om dit proces te versnellen? Mijn huisbaas dreigt ons eruit te zetten als ik de huur niet snel betaal.

Alle hulp en advies worden enorm op prijs gesteld.

LennieK
Berichten: 1869
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 feb 2024 10:39

U kan contact opnemen met uw plaatselijk ocmw, zij kunnen u op twee manieren helpen; voorschotten uitbetalen van de werkloosheidsvergoeding, én contact opnemen met het abvv

Reclame

Terug naar “Andere”