Hoeveel uren mag je max werken?

Fien1234
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Hoeveel uren mag je max werken?

#1 , 08 okt 2022 18:07

Ik vroeg me af wat de max aantal uren is dat je per week mag werken als je twee jobs combineerd.
Ik werk 15 uur per week voor mijn mindervalide partner als pab assistente, met bediende statuut, dus altijd van thuis uit.
Daarnaast werk ik ook 19 uur per week buitenshuis ook als bediende. Ik zou graag wat meer buitenshuis gaan werken, dus vroeg ik mij af hoe ik dit best kan aanpakken. Pab assistente als zelfstandige doen? Mag je dan meer uren dan doen per week? Of hoe zit dat allemaal in elkaar?
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 okt 2022 19:48

------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 okt 2022 11:29

Op de vraag hoeveel uren mag men werken, dit is per CAO van ieder PC bepaald, maar men kan bij 2 werkgevers gerust elk 38 uren werken, EN bij FLEXI JOB onbepaald uren na elkaar, daar staat niks van in de Wet van de flexijobers ook 7/7 mag men werken, enkel moet een Flexi zien dat hij uren en dagen genoeg heeft om deze te kunnen uitvoeren dus 4/5 bij vaste werkgever en dan 60 uren bij een andere als flexi .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Fien1234
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 okt 2022 14:36

Bedankt voor jullie feedback

Terug naar “Andere”