Op 31 juli 2020 heb ik mijn leasewagen ingeleverd bij het bedrijf na ontslag. De leasewagen werd overgenomen door een collega.
Nu krijg ik een mail van mijn oude werkgever dat ze een factuur van de leasemaatschappij hebben ontvangen voor schade aan de wagen (2150 euro) en dat ik dit moet betalen. Kan dit zomaar?
Op enkele papieren van de leasemaatschappij vind ik onder schademelding de volgende data:
schadedatum - 1e expertise - afsluiting expertise
5 aug 2020 - 5 nov 2020 - 5 nov 2020
5 aug 2020 - 5 nov 2020 - 19 nov 2020
5 aug 2020 - 24 okt 2020 - 19 nov 2020
5 aug 2020 - 24 okt 2020 - 19 nov 2020
5 aug 2020 - 24 okt 2020 - 19 nov 2020
5 aug 2020 - 24 okt 2020 - 20 nov 2020
5 aug 2020 - 12 okt 2020 - 19 nov 2020
Ik ben van sommige schadegevallen absoluut zeker dat ze er niet waren toen ik de wagen inleverde, van enkele andere kan het dat ze aanwezig waren, maar reeds van de vorige eigenaar.
Dien ik dit te betalen?