geen uitkering sinds 10/2020

massonkathy
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

geen uitkering sinds 10/2020

#1 , 26 jan 2021 16:40

Beste,
Sinds oktober 2020 gestart opleiding verzorgende.
Was op invaliditeit en moest overschakelen naar werkzoekende.
Alle nodige papieren ingediend bij ABVV Aalst op 27/10/2020.
Halfweg december info gekregen dat ze mijn papieren kwijt waren dus ter plaatse alles terug ingediend op 21/12/2020.
Ze verzekerden me dat alles nu in orde was en niks tekort hadden en ik binnen een 3 a 4 weken een uitkering zou krijgen.
Vandaag 26/01/2021 terug papieren die weer niet in orde zijn????
Dus morgen terug naar ABVV Aalst om dit weer in orde te brengen.
Ik vraag me af hoelang dit nog gaat duren we hebben ook een gezin en ook vaste kosten en zit nu al 3 maand en half zonder inkomen.
Verschillende malen een mail gezonden en telkens bellen en horen dat ze bezig zijn aan mijn dossier.
Ik weet er zijn nog meerdere mensen die hulp willen maar dit is toch wel even belachelijk aan het worden!!!!
Mijn maandelijkse bijdrage word ook telkens betaald dus verwacht ik ook iets terug.

Met vriendelijke groeten
Masson Kathy

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Chamch
Berichten: 151
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 jan 2021 17:02

Volgens mij vraag je dit best eens na bij hen, hier zal je enkel je frustraties verergeren, niemand kan hier namelijk bij helpen.

LennieK
Berichten: 1862
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jan 2021 09:32

Mocht je echt in de problemen komen (lening aflossen en zo), dan kan je wellicht vragen bij het OCMW om de uitkeringen voor te schieten, dan betaal je het ocmw terug zodra de uitkeringen gestort zijn. Wellicht kan de maatschappelijk werker dan ook mee wat druk op de ketel zetten bij de uitkeringsinstantie.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 jan 2021 11:23

De werklozendiensten van alle vakbonden zijn allemaal over belast en als dit een nieuw dossier is van werkloosheid kan dit meer dan 2 maanden duren, daarna gaat het zeer vlot, er zijn horeca werknemers die nog oktober niet gekregen hebben .
.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Andere”