maakt een advokaat het verschil?

pitbullspikey
Topic Starter
Berichten: 54

maakt een advokaat het verschil?

#1 , 14 jan 2021 20:09

Ik was al een 20j tewerkgesteld in de bewakingsector en door de jaren heen had ik in nu en dan eens iets voor waardoor ik een paar keer een veiligheidsonderzoek heb gehad.Bij het laatste onderzoek heeft het ministerie van private bewaking de uitspraak gedaan dat ik niet meer voldeed aan de voorwaarden om te werken als bewakingsagent.Ik ben nog steeds in het bezit van een blanco strafblad wel maar sta met een paar zakens in de ANG vandaar hun uitspraak.Op die uitspraak staat er niet bij vermeld of dit levenslang is of voor een bepaalde periode maar tot op heden kan ik nog steeds geen badge verkrijgen dus ook niet kan werken in de bewaking.Ik weet dat er zoiets als eerherstel bestaat maar ik kan niks herstellen want ik heb geen enkele veroordeling .Die uitspraak is geleden van 2018 en ik wil natuurlijk terug nog in de bewaking werken dus moet ik het ministerie daarvoor eens aanspreken.Ik vroeg mij nu af of het een verschil zou maken als ik een advokaat hun laat contacteren of het gewoon zelf doe?
Zijn ze mischien eerder geneigd als dit door een advokaat gebeurd van eventueel toch iets meer moeite te doen om de zaak nog eens te bekijken of zou dit niet veel verschil uitmaken bij dat ik het zelf doe?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 15 jan 2021 16:07

Kan uw vakbond niets forceren??
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

pitbullspikey
Topic Starter
Berichten: 54

#3 , 15 jan 2021 21:49

Nee bij mijn vakbond kan ik niet terecht voor hulp ze kunnen daar " niks meer " aan doen zeggen ze

Reclame

jef007
Berichten: 1681

#4 , 18 jan 2021 11:28

wat is ANG?


Terug naar “Andere”