Geen contact mogelijk met vakbond

Vanessa85
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Geen contact mogelijk met vakbond

#1 , 14 sep 2020 09:48

Beste,

Ik kan geen contact meer krijgen met mijn vakbond. Telefonisch al een week niet meer bereikbaar en op mails krijg ik geen antwoord. Zij moeten mij nog aanvullende uitkering bovenop mij loon uitbetalen en papieren toe sturen om in orde te blijven. Wegens corona zijn alle dienstencentra's gesloten. Al bijna iedere maand moest ik bellen om uiteindelijk toch uitbetaald te krijgen.. Nu lukt zelfs dat niet meer. Ik ga zo financieel in problemen komen. Wat kan ik hier nu aan doen?
Vriendelijke groeten, Vanessa

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LYNX XX
Berichten: 2520
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 sep 2020 10:00

Heeft u geen toegang tot uw persoonlijk dossier ? Daar kunt u ook info vinden omtrent uw situatie.
Mails blijven sturen, en desnoods kopie in hun brievenbus deponeren.
Mails sturen naar verschillende personen van de vakbond ook hoofdkantoor, misschien wordt iemand wel wakker.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 sep 2020 11:26

Ik raad u aan om contact op te nemen met uw plaatselijk ocmw, sociale dienst en juridische dienst, of het CAW. Zij kunnen dan samen met u nagaan wat er gaande is. Desgevallend kunnen zij samen met u contact opnemen met de RVA zodat dit euvel kan opgelost worden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”