bewakings agent mogelijk ?

DimitriP
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

bewakings agent mogelijk ?

#1 , 11 apr 2020 02:19

Beste,

Ik ben van plan om een opleiding via VDAB te volgen voor bewakingsagent.
Heb deze vraag ook al gesteld aan mijn traject begeleider maar is wegens corona tijdelijk niet beschikbaar.

In het verleden op mijn 16de heb ik een werkstraf gehad van 200 uren wegens onopzettelijke brandstichting ( en dom ongeluk )

Heb dit netjes uitgedaan en heb ook een blanco strafblad. Kan dit mij weerhouden om een badge te verkrijgen ?
Feiten zijn 14 jaar geleden, Heb ondertussen een pak meer verantwoordelijksgevoel als toen natuurlijk.

2de keer rechtbank : Was voor rijden na 22uur met voorlopig rijbewijs met passagier in ( 20 uren rijschool gedaan )
Heb daar een boete van 1650€ voor gehad.
Ik was zeker niet aan het rijden om regels te breken.
Was met een goede vriendin aan zee bij vrienden om te logeren tot maandag, Aangezien ik niet meer mocht rijden.
Ze kreeg telefoon van de gesloten instelling waar haar broer verbleef dat hij was gaan lopen.
Broer heeft mentale achterstand en was in hartje antwerpen s'nachts waar hij zijn weg totaal niet wist.
Dus mijn vriendin ( niet partner ) was in paniek geslagen en wou perse naar huis indien hij daar naartoe zou gaan.
Ik heb toen besloten te rijden aangezien ik enigste persoon met een rijbewijs was.
Zijn tegengehouden geweest door een alcoholcontrole dit was allemaal goed natuurlijk en verzekering enz was ook in orde.

Vraag me dus af dat met deze 2 fouten in het verleden en een blanco strafregister je als bewakingsagent kunt gaan ?
Zoals al eerder vermeld zijn domme fouten in het verleden.
Zou zeker niet voor de job gaan als ik weet de verantwoordelijkheid niet aan te kunnen.

Dank u bij voorbaat.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding