stille werkgever.....

sofiag
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

stille werkgever.....

#1 , 02 apr 2020 15:02

ik heb gesolliciteerd in frankrijk voor een job. na een recrutering ben ik aangenomen. ik heb aan het bedrijf gevraagd of administratief alles vlot zou verlopen qua papieren ( werkvergunning etc : ik heb een f -id kaart) . er werd me verzekerd dat alles ok was. op hun aandringen heb ik mijn andere job opgegeven om vroegtijdig bij hen te kunnen starten.
ik moest 9 maart naar parijs gaan om mijn contract te tekenen.... 6 maart heb ik een email gekregen om te melden dat er administratieve problemen waren en dat ik niet naar parijs moest gaan. ik heb wel al verschillende emails gehad om al mijn administratie in orde te brengen ( copy id kaart- id pics- diplomas - ....) . al deze emails waren van voor 6 maart ...

ik heb erna nog een paar keer telefonisch contact ( gedurende 2 weken) gehad maar werd een beetje van kastje naar de muur gestuurd. er werd me gezegd geduld te hebben. we zijn nu bijna een maand verder en ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze iemand anders hebben aangenomen.....
indien dit zo zou zijn, kan ik dan juridisch iets tegen hen doen? er is niets getekend maar ik heb veel communicatie over mijn toekomstige aankomstin et bedrijf.

alvast bedankt;

sofia

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding