Rva Beslissing

Danielle serre
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Rva Beslissing

#1 , 06 mar 2020 18:30

Ik ben verplicht moeten overgaan van een prive organisatie naar Stad Antwerpen. Ik had tot aan mijn pensioen een uitkering van 157euro per maand in het kader van een landingsbaan. De Stad heeft me verzekerd dat zij alles gingen regelen zodat ik de premie kon behouden. Ondertussen heb ik via de stad vernomen dat ik de premie niet meer zal krijgen. Dit betekent minder inkomsten en minder pensioen. Ondertussen kreeg ik plots 2 x 134 euro gestort. Terug contact opgenomen met de rva waar men mij verzekerde dat ik dit bedrag zal trekken tot aan mijn pensioen. In de prive is het een landingsbaan bij de overheid einde loopbaan waardoor ik 20euro minder zal trekken. Nu krijg ik daarnet via de stad de melding datdit terug wordt gestopt en dat ik niets meer krijg. Terug gebeld naar de rva waar men mij bevestigde dat de beslissing was genomen op 20 feb.dat ik de premie krijg. Pure kafka. Het plaatselijk rva kantoor heeft die brslissing genomen maar in brussel zegt men dat dit niet kan...Mag ik worden overgenomen zonder enige compensatie. Voor mij is dit een aanzienlijke loonsverlaging terwijl men beloofde dat dit niet ging gerbeuren. Wat kan ik hiertegen doen. Is dit wettelijk vraag ik me af

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding