Bevordering A2 federale overheid

pietervdb
Topic Starter
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

Bevordering A2 federale overheid

#1 , 05 mar 2020 16:33

Beste,

Ik heb in 2019 me ingeschreven voor een bevordering van A1 naar A2 bij de FOD Financiën. Echter ben ik op 1 januari 2020 geslaagd voor een selectieprocedure A2 bij de FOD qmobiliteit en Vervoer en ber er beginnen te werken maar de selectieprocedure bij FOD Financiën loopt nog. Echter ik doe de job bij FOD Mobiliteit echt niet graag en wil graag verder meedoen aan de interne selectieprocedure FOD Financiën. Mijn vraag is, kunnen ze me uitsluiten voor het verder verloop aan de procedure? Ik voldeed namelijk aan alle voorwaarde op het moment van publicatie in het Staatsblad.

Hieronder vindt u de deelnemingsvoorwazrde:

"
III. BENOEMINGSVOORWAARDEN
De benoemingsvoorwaarden dienen vervuld te zijn op datum van de publicatie in het Belgisch Staatsblad van deze incompetitiestelling.
Kunnen zich kandidaat stellen voor de betrekkingen waaraan de titel is verbonden van Attaché (A2) : de ambtenaren van de FOD Financiën die menen te beantwoorden aan de voorwaarden vermeld in het functieprofiel en die op voormelde datum bekleed zijn met de klasse A1 en minstens twee jaar anciënniteit tellen in de klasse A1 (toepassing van artikel 41, alinea 1, van het koninklijk besluit van 7 augustus 1939 betreffende de evaluatie en de loopbaan van het Rijkspersoneel)."

Naar mijn inziens kunnen ze mijn deelname niet weigeren want op datum van publicatie in Staatsblad voldeed ik aan de voorwaarden. Iemand een idee of deze redenering klopt?

Link Staatsblad: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/ar ... 2019041240

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding