Interim werk

nath182001
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Interim werk

#1 , 01 feb 2020 07:17

Ik doe sinds geruime tijd naast mijn vast werk,waar ik deeltijd tewerkgesteld ben een bij verdienste via interim als chauffeur.
In het begin werd ik ingezet op de dagen dat ik mezelf beschikbaar zette.
Nu is het sinds geruime tijd dat ik van de 3 dagen die ik beschikbaar ben 1 of 2 dagen rij.
Ik heb al enkele keren gevraagd wat daar de oorzaak van is. Het antwoord zou zijn dat er verplicht nieuwe chauffeurs aangesteld worden en omdat er een te groot aantal chauffeurs zijn, iedereen de kans moet krijgen om ingezet te worden.
Dwz dat de anciens plaats moeten maken voor de nieuwe. Ik vraag me af of het niet te maken heeft met vriendjes politiek ipv deze zogezegde regel.
Het komt vooral bij mij voor,heel wat andere staan er wel elke dag op. De consulente is een jonge dame tussen allemaal mannen en ik heb meer het gevoel dat het ligt aan het feit dat ik ook een dame ben en ik als concurrentie wordt aanzien.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Estagon
Berichten: 105
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 feb 2020 22:39

Wat is uw vraag?

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 feb 2020 12:01

ter beschikking stellen is slechts een aanbod
je kan het vergelijken met een fles cola in de supermarkt,
de supermarkt bied een fles cola aan, en men kan de klant niet verplichten om dat aanbod te aanvaarden, ook al kocht u elke dag voorheen een fles cola

net zoals men het interimkantoor niet kan verplichten uw aanbod te aanvaarden, ook al reed u voorheen 3 dagen in de week
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Andere”