Nieuw tijdskrediet aanvragen

Minnep1980
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Nieuw tijdskrediet aanvragen

#1 , 08 sep 2019 09:51

Op dit moment werk ik 4/5 (tijdkrediet met motief) maar dit loopt binnenkort af.

Mijn vader heeft kortelings te horen gekregen dat hij kanker heeft en chemo zal moeten ondergaan. Mijn broer is echter zwaar gehandicapt en heeft veel hulp nodig.

Ik zou dan ook graag tijdskrediet willen aanvragen (4/5) voor de zorg van een zwaar ziek persoon om de zorgen van mijn ouders mbt op mijn broer over te nemen.

Maar is dat mogelijk.. tijdskrediet aanvragen na tijdskrediet?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 sep 2019 10:26

Tijdskrediet is beperkt maar lees dit hier eens van de RVA .

https://www.rva.be/nl/welke-voorwaarden ... met-motief
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 08 sep 2019 10:28

Misschien zijn er ook andere mogelijkheden; neem contact op met uw vakbond.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 sep 2019 10:37

stuur mij via privébericht je mailadres door en ik bezorg je onmiddellijk de laatste nieuwe onderrichting van de RVA met de volledige en vooral correcte uitleg. De info waar Lowie naar verwijst is correct, maar de onderrichting is ruimer en duidelijker.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Andere”