Arbeidsovereenkomst

joyce22
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Arbeidsovereenkomst

#1 , 22 aug 2019 21:21

Beste ,
Ik werk reeds 11 jaar in een broodjeszaak . 3 jaar geleden ben ik met een arbeidsovereenkomst van 30 uur naar 38 uur in overleg met werkgever en in afspraak in arbeidsovereenkomst met vaste dagen en een vast uurrooster ,daar ik alleenstaande ben met 2 kinderen .
Kan mijn werkgever deze samen ondertekende arbeidsovereenkomst met vaste dagen mijn uren en dagen veranderen zodat het voor mij onmogelijk word dit te combineren met avonduren tot 18u30 met zowel kinderkribbe en schoolgaand kind waarbij de na opvang school maar tot 18.00 u is . Grt Joyce

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 22 aug 2019 22:18

Op zich niet, als dat op papier overeengekomen is 3 jaar geleden.
Maar weet ook dat een werkgever niet verplicht is om u te houden als personeel.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 aug 2019 07:59

Een goede raad als moeder met een kind zoekt u een passend werk, het is voor alleenstaande moeders al moeilijk genoeg zekers,
Ik hield daar vroeger rekening mee en men had volledige vrije uren over de 7 dagen, ik werkte 20/24 uren 7/7 en de alleenstaande moeders regelde dit wanneer het hun best paste.

hopelijk vind je zo iemand, in kleine kmo .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”