van interim naar vast contract vakantiegeld

Jibou
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

van interim naar vast contract vakantiegeld

#1 , 31 mei 2019 16:21

Hoi,

Na 3 interimopdrachten ( totaal van 8 maanden ) heb ik eindelijk mijn vast contract getekend.
Ik kwam plots te weten dat er een herberekening zal gemaakt worden op mijn eerst volgende loon ( juli ).
Mijn vakantiegeld zal van mijn loon worden afgetrokken aangezien ik dit wekelijks als uitzendkracht bij mijn loon kreeg.

Ik heb mijn 3 vakantie attesten bekeken ( jaar2018 ).

op mijn eerst vakantie attest heb ik als enkel vakantiegeld 410,37 € en dubbel vakantiegeld 363.81 aanvullend vakantie geld 46.56
voor mij tweede opdracht heb ik enkel vakantiegeld 384.41€ dubbel vakantiegeld 340.79€ aanvullend vakantiegeld 43.6.€
en derde opdracht : enkel vakantiegeld 245.91€ dubbel vakantiegeld 245.91€ ( waarvan 218.04 onderworpen aan RSZ bijdragen).

mijn vraag is moet ik zowel het enkel als dubbel vakantiegeld van mijn volgend loon aftrekken?

ik vrees dat ik niets meer van mijn loon over heb...

Alvast bedankt voor jullie antwoord !:)

grt,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 31 mei 2019 17:03

Voor de vakantiedagen die je dit jaar nog opneemt werd je enkel en dubbel vakantiegeld reeds uitbetaald in 2018. Dit trekken ze dus van uw loon af.

Hou er ook rekening mee dat je voor 2020 slechts vakantiegeld “opspaart” pro rata de gewerkte periode in 2019 in vast contract. In mei of juni 2020 zal het reeds in 2019 uitbetaalde enkel en dubbel vakantiegeld van je interims ook afgetrokken worden.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 mei 2019 17:09

Voor hoeveel dagen vakantie spreek je nu ??

2299€ dit is toch voor geen gans jaar mag ik hopen .??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Jibou
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 31 mei 2019 17:45

Er werd niet over vakantiedagen gesproken. Er werd mij enkel gezegd dat er een herberekening zal zijn op mijn loon door mijn reeds ontvangen vakantiegeld tijdens mijn interim.

De cijfers zijn degene die ik heb op mijn 3 vakantie attesten (3 verschillende interimkantoors) het bedrag lijkt me hoog.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 31 mei 2019 18:14


De cijfers zijn degene die ik heb op mijn 3 vakantie attesten (3 verschillende interimkantoors) het bedrag lijkt me hoog.
Als dit voor het gans jaar is, is dit enorm weinig !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jibou
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#6 , 31 mei 2019 18:24

Het gaat hier over 3 verschillende opdrachten op 8maanden Tijd

Terug naar “Andere”