Roken tijdens werk

xena

Re: Roken tijdens werk

#31 , 28 jul 2011 19:53

het tijdstip en de duur van de rusttijden staat erop, daar verandert er niks aan. Het is een gewettigde afwezigheid (dus geen officiele rusttijd).
maar natuurlijk een gewettigde afwezigheid ,
wettig het dan eens

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#32 , 28 jul 2011 20:43

de toestemming van de werkgever is nu eenmaal een wettiging...

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#33 , 31 jul 2011 09:13

nog een voorbeeld
roker en niet roker beiden schilders hangen in de wetstraat op 25 meter hoogte aan de buitengevel.
Wie moet de niet roker nu in gebreke stellen: de vele stinkende autobestuurder onderaan die constant gassen de lucht in blazen of zijn collega roker die
af en toe op de stelling es een shaggie opsteekt ?

Leven en laten leven zou ik zeggen en niet konstant de heiligen uithangen of te staan miereneuken wie welke minuutjes niet presteert
Wie in mijn ogen thuis blijft voor een snip verkoudheid of zijn pinkje heeft verstuikt en beeke miezerig doet is bij mij in het zelfde bootje ziek en moe t niet komen mekkeren over die roker die enkele minuten buiten staat en nooit afwezig is
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

xena

#34 , 31 jul 2011 13:37

nog een voorbeeld
als je in google ; brand sigaret en dode intypt heb je voorbeelden genoeg

http://www.gva.be/nieuws/vtm/video/exte ... ferry.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bouwenwonen.be/news/read.asp?id=15375" onclick="window.open(this.href);return false;

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#35 , 01 aug 2011 08:33

nog een voorbeeld
roker en niet roker beiden schilders hangen in de wetstraat op 25 meter hoogte aan de buitengevel.
Wie moet de niet roker nu in gebreke stellen: de vele stinkende autobestuurder onderaan die constant gassen de lucht in blazen of zijn collega roker die
af en toe op de stelling es een shaggie opsteekt ?
ik vermoed de persoon die ze opgehangen heeft.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#36 , 01 aug 2011 08:52

nog een voorbeeld
roker en niet roker beiden schilders hangen in de wetstraat op 25 meter hoogte aan de buitengevel.
Wie moet de niet roker nu in gebreke stellen: de vele stinkende autobestuurder onderaan die constant gassen de lucht in blazen of zijn collega roker die
af en toe op de stelling es een shaggie opsteekt ?
Indien de uitlaten van de wagens op dezelfde afstand hangen van de niet-roker dan de sigaret van de roker, dan zou ik me toch zorgen beginnen maken over het verkeer.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#37 , 01 aug 2011 09:17

En misschien moeten we iets doen aan die stinkende autobestuurders, gratis staaltje Axe geven?

Terug naar “Andere”