recup

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: recup

#16 , 30 jul 2012 07:57

bedankt om mee na te denken. nu is natuurlijk wel de vraag of haar verantwoordelijke dit ook zal aannemen :)
Je kan er ook eens over nadenken wat zo'n bedrijfswagen die je privé mag gebruiken, je bespaart aan kosten voor een eigen wagen, en dan kijken of het nog steeds zo "erg" is om in je eigen tijd die wagen even op onderhoud te brengen. Moest mijn werkgever me een bedrijfswagen aanbieden met als enige voorwaarde dat ik hem in mijn eigen vrije tijd op onderhoud moet brengen, ik zou meteen toehappen, hoor!

In principe kan je idd argumenteren dat dit tijdens de uren moet gebeuren, maar het getuigt van weinig dankbaarheid naar je werkgever toe, als je hier echt moeilijk over zou doen, met op termijn mogelijk gevolgen in de werkgever-werknemer relatie. Vraag jezelf eens af of dit het waard is?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#17 , 30 jul 2012 08:16

Gebruiker21, moest dit in de voorwaarden afgesproken zijn, kan je daarmee akkoord gaan. Als dit niet in de voorwaarden staat, gaat dit niet akkoord.

Is het dan trouwens even ondankbaar naar je werknemer toe als je als werkgever een probleem maakt dat een werknemer een pak papier meeneemt naar huis? Is evenzeer diefstal, de ene van papier, de andere van te betalen werkuren.

Soit, hierbij dossier afgesloten, antwoord aan vraagsteller is gegeven.

Reclame

Terug naar “Andere”